9
تجربه دیگری در باکو سپری شد

آیا رستمیان شانس کسب مدال المپیک را دارد؟

  • کد خبر : 96653
  • 23 اردیبهشت 1403 - 10:28
آیا رستمیان شانس کسب مدال المپیک را دارد؟
هانیه رستمیان در حالی در مسابقات جام جهانی تیراندازی در باکو ششم شد اما آیا می‌توان شانسی برای کسب مدال توسط او در المپیک قائل شد؟

به گزارش افرا ورزش، هانیه رستمیان دختر محجوب تیراندازی تپانچه ایران، مرداد امسال برای دومین بار در زندگی‌اش در المپیک شرکت خواهد کرد.

این تیرانداز جوان، نخستین دختر ایرانی بود که سهمیه‌اش در المپیک پاریس را قطعی کرد. رویدادی که قرار است در میانه تابستان در فرانسه برگزار شود.

رستمیان طی روزهای اخیر در جام جهانی تیراندازی در باکو شرکت داشت و در ماده تخصصی‌اش یعنی 25 متر به فینال رسید و در مجموع در رتبه ششم قرار گرفت.

پس از تجربه حضور در المپیک توکیو که فشار روانی زیادی روی او وارد کرد و نیز تجربه دو دوره حضور در بازی‌های آسیایی در جاکارتا و اینچئون این سوال وجود دارد که آیا می‌توان روی هانیه به عنوان یک شانس مدال در پاریس حساب باز کرد یا خیر.

نگاهی به عناوین و عملکرد رستمیان در میادین برون مرزی، نشان می‌دهد او آشکارا پیشرفت کرده و به تیراندازی مطمئن‌تر نسبت به پیش از المپیک توکیو تبدیل شده است.

با این حال، باید در مورد موضوع شانس مدال، موارد دیگری را نیز در نظر گرفت. رستمیان همانند سایر تیراندازان ایرانی علاوه بر رقبایش باید با مشکلات زیرساختی، تجهیزاتی و کمبود اتمسفر مسابقاتی در سطح جهانی و المپیک نیز بجنگد.

از سوی دیگر، هانیه رقبای قدرتمندی دارد که در میدان بزرگی چون المپیک پاریس با نهایت قوا و آمادگی وارد کارزار می‌شوند.

تردیدی نیست که هانیه رستمیان شایستگی لازم برای کسب مدال در المپیک را دارد اما باید با نگاهی واقع‌بینانه انتظارات را از او کاست.

نمی‌توان کتمان کرد که اقبال و شانس در روز مسابقه، برای هیچ ورزشکاری بی‌تاثیر نیست. برای هانیه باید آرزوی امید و اعتماد به نفس و کمی شانس را در پاریس داشته باشیم چرا که تنها غیرممکن، غیرممکن است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=96653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.