بقا در شرایط سخت | مس رفسنجان در فوتسال می‌ماند

به گزارش افرا ورزش چندی پیش بود که زمزمه‌های انصراف مس رفسنجان از سوپرلیگ شنیده می‌شد. خبری که نشان از شرایط نابسامان فوتسال زنان ایران و مشکلات مالی باشگاه‌ها می‌داد.

عاطفه رضایی سرمربی فصل گذشته مس رفسنجان در این خصوص به افرا ورزش گفت: اخیرا مشکلات اقتصادی و اسپانسرینگ و نبود بودجه گریبان‌گیر اکثر تیم‌های فوتسال زنان شده است و مس نیز از این قائده مستثنی نیست‌.

او ادامه داد: با وجود اینکه دختران فوتسال مس رفسنجان در چند سال گذشته از جانب باشگاه حمایت شده‌اند و مشکلات زیادی نداشتیم، امسال شرایط نامناسب مس را نیز تحت فشار قرار داده است.

سرمربی مس افزود: در زمان قرعه‌کشی این فصل سوپرلیگ دچار مشکلاتی شدیم و همان زمان بود که انصراف از لیگ مطرح شد. اما با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه این مسئله حل شد و در سوپرلیگ حاضر خواهیم بود.

عاطفه رضایی در خصوص آماده‌سازی شاگردانش برای فصل پیش رو گفت: در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرمان هستیم اما هنوز موردی قطعی نشده است. همچنین قصد داریم تست استعدادیابی برگزار کنیم تا بتوانیم از جوانان مستعد هم بهره ببریم.

او ادامه داد: امیدوارم بعد از پایان اردوی تیم ملی، تمرینات خود را شروع کنیم. اما با توجه به وضعیت کنونی هیچ اتفاقی قطعی نیست و ممکن است تصمیم بازیکنان برای انتقال به فوتبال، برنامه‌هایمان را تغییر دهد.

سرمربی مس در خصوص بحران کوچ از فوتسال به فوتبال اظهارکرد: اگر مبالغ قرارداد بازیکنان افزایش یابد و توجه به این رشته و تیم ملی آن بیشتر شود، می‌توان از این موج جلوگیری کرد.

رضایی در پایان گفت: حمایت بیشتر از تیم ملی فوتسال زنان و حضور مستمر در مسابقات تدارکاتی و جام آسیا بسیار کمک‌کننده است. همچنین شرکت کردن باشگاه‌های فوتسال در رقابت‌های آسیایی نیز می‌تواند این وضعیت را بهبود بخشد.

  • نویسنده : روژان نجیب‌زاده