نامی نو اصفهان 1 توپکای بابلسر 3 / شکست عجیب نامی نو در خانه

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ جالب ترین نتیجه هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان در اصفهان رقم خورد و نامی نو در خانه نتوانست از پس توپکای بابلسر و شاگردان شهرزاد ریاضی برآید و تسلیم شد.

نامی نو اصفهان و توپکای بابلسر روز پنج شنبه ۱۵ آذر ۹۷ در اصفهان برابر هم قرار گرفتند. مسابقه ای که با غافلگیری شاگردان راحله آراد همراه بود و اکنون توپکا با این برد ارزشمند در اصفهان برای سوم شدن در لیگ برتر و تصاحب جایگاه متزلزل فعلی نامی نو خیز برداشته است.

در این مسابقه ، ست اول بازی یک جتگ تمام عیار بود. نبردی نفس گیر و سراسر حساسیت که در آن کسی خیال پا پس کشیدن نداشت آن قدر مساوی و شانه و به شانه پیش رفت که دو تیم در امتیاز ۲۷ مساوی شدند اما سرانجام نامی نو به امتیاز ۲۹ رسید و این ست را برد.

در ست دوم ، در شرایطی که به نظر می رسید فشار ست اول ، نامی نو را خسته کرده ، این تیم نتوانست از برد ست اول خود دفاع کند و در مقابل نمایش خوب توپکا پیروزی ۲۵ بر ۱۷ را برای این تیم رقم زد و نامی نو از همین جا به طور جدی احساس خطر کرد.

در ست سوم ، نامی نو دریافت که همه چیز بر خلاف خواسته اش پیش می رود. توپکا به اعتماد به نفس خوبی برای پیروزی دست پیدا کرده بود و زمانی که آن ها ست سوم را با پیروزی ۲۵ بر ۱۹ پشت سر گذاشتند همه چیز برای خلق شگفتی مهیا به نظر می رسید.

در ست چهارم ، میهمان کار را تمام کرد. خبری از کامبک نامی نو نبود گرچه نامی نو هر چه در چنته داشت رو کرد و تمام تلاش خود را برای بازگشت به کار بست اما توپکا آشکارا تیم بهتری بود. آن ها ۲۵ بر ۲۲ در ست چهارم پیروز شدند و در مجموع این بازی را ۳ بر یک به سود خود پایان دادند.

با این نتیجه حالا هر دو تیم در جدول ۲ پیروزی و ۲ شکست دارند که تفاضل بهتر ، نامی نو را در جایگاه بالاتر قرار داده اما توپکا اکنون جسورانه برای پیشی گرفتن از نامی نو می جنگد.