17

بین المللی بدمینتون دبی / پیروزی ثریا آقایی بر حریف هندی و شکست عابد خجسته

  • کد خبر : 14671
  • 24 آبان 1397 - 13:42

مسابقات بین المللی بدمینتون دبی با پیروزی ثریا آقایی در دور نخست برابر حریفی از هند و شکست ثمین عابد خجسته برابر حریفی از اسپانیا همراه بود. عابد خجسته با همین باخت در جدول سینگل ، حذف شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های بدمینتون بین المللی دبی در امارات امروز پنج شنبه ۲۴ آبان ادامه پیدا کرد و ۲ دختر ملی پوش بدمینتون ایران مسابقات خود را برگزار کردند.

در مسابقات برگزار شده ، ثریا آقایی بدمینتون باز خوشنام ایران که سابقه دو دوره حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را نیز دارد در دور اول حریف سمیران سنجی از هند شد و توانست او را ۲ بر صفر شکست دهد.

آقایی در شرایطی با امتیازات ۲۱ بر ۸ و ۲۲ بر ۲۰ سنجی را برد که در دو دوره حضور در بازی های آسیایی در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ برابر هندی ها بازنده شده بود و خاطره خوشی از بدمینتون هند نداشت اما این بار توانست یک هندی را شکست دهد و به دور دوم جدول انفرادی برسد.

دیگر دختر بدمینتون باز ایران در مسابقات بدمینتون بین المللی امارات ، ثمین عابد خجسته ، چهره جوان بدمینتون ایران بود که در دور نخست با بتریز کارول اسپانیایی مسابقه داد و با شکست ۲ بر صفر با امتیازات ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۷ از دور رقابت در جدول انفرادی حذف شد تا ادامه حضورش در مسابقات دوبی را در جدول دوبل دنبال کند.

جایزه این مسابقات ۲۵ هزار دلار است و حضور پررنگ بدمینتون بازانی از کشورهای مختلف از سراسر جهان اعتبار بالایی به این مسابقات بخشیده است. ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته چندی قبل به فینال مسابقات رنکینگ بزرگسالان کشور در سمنان رسیده بودند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=14671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.