خواجه کلایی: جواب تماس مدیر عامل ما را نمی دهند/ مربی هم نیاید خودم هستم

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان و در آخرین بازی هفته اول تیم توپکای بابلسر در اصفهان ۳ بر صفر مغلوب ذوب آهن اصفهان شد اما مسئله حاشیه ساز در این بازی ، برخوردار نبودن توپکا از پیراهن یکدست و نبود مربی روی نیمکت این تیم بود.

مونا خواجه کلایی که هم به عنوان بازیکن و هم در نقش یک مربی هدایت توپکای بابلسر را در این بازی بر عهده داشت در مورد این بازی گفت: بازیکنانم با غیرت بازی کردند. ما مجبور بودیم امروز به میدان برویم و اگر برابر ذوب آهن بازی نمی کردیم باخت فنی به ما می دادند و امکان تعویق بازی در زمان دیگری هم وجود نداشت.

وی افزود: اگر فرصت داشتیم مشکلی در زمینه البسه هماهنگ پیش نمی آمد. تیم تازه بسته شده و همین موضوع علت اصلی ناهماهنگی در لباس بود اما این مشکل قطعا حل می شود.

بازیکن باتجربه تیم توپکای بابلسر گفت: تماس مدیرعامل ما را جواب نمی دهند اما بر خلاف آن چه گفته می شود همه چیز در توپکا خوب است. ما ۳۰ درصد قراردادمان را چک گرفتیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و نگران این مسائل نیستیم.

خواجه کلایی در مورد نبود مربی بر روی نیمکت توپکا برابر ذوب آهن و این که توپکا قرار است تا چه زمانی بدون مربی به کار خود ادامه دهد گفت: قول حضور مربی از سوی باشگاه داده شده و قدم ایشان روی چشم ماست اما اگر مربی هم نیاید مثل بازی امروز خودم دئر کنار تیم هستم و به تیم کمک می کنم.