21

نامی نو اصفهان قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز زنان شد ؛ سولدوش در جایگاه دوم

  • کد خبر : 1754
  • 17 اسفند 1396 - 23:35
نامی نو اصفهان قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز زنان شد ؛ سولدوش در جایگاه دوم

پرونده لیگ برتر تنیس روی میز زنان باشگاه های کشور با قهرمانی تیم تازه وارد نامی نو اصفهان بسته شد تا این تیم در نخستین حضور خود در عرصه تنیس روی میز نمایشی درخشان از خود بر جای بگذارد.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS  دور برگشت رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز زنان کشور در تهران برگزار شد و عنوان قهرمانی این مسابقات به تیم نامی نو با هدایت اشرف بلوچی اختصاص یافت و تیم سولدوش مقام دوم را به دست آورد.
در رقابت های پایانی ، پنج شنبه شب 17 اسفند در سالن احتشام زاده مجموعه انقلاب تهران تیم نامی نو توانست با شکست دادن حریفان خود قهرمانی نیم فصل نخست خود را در پایان فصل نیز حفظ کند و تیم سولدوش مقام دوم کسب کرد و تیم های مناطق نفت خیز جنوب و رشد ورزش ایرانیان مشترکا سوم شدند.
در همین راستا و به مناسبت سالروز خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر مراسم اختتامیه و اهداء جوایز به همراه ویژه برنامه روز مادر در سالن آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران با حضور مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون و دیگر مسئولین فدراسیون و همچنین  قهرمانان و پیشکسوتان عرصه تنیس روی میز کشور و مدیران  شرکت های حامی لیگ برتر بانوان همچون نامی نو و سولدوش برگزار گردید.

در پایان این مراسم از خانم ها ارژنگ ، بلوچی و لیموچی ، مربیان زحمتکش  که نقش مهمی در برگزاری لیگ های بانوان ایفا می کنند توسط خانم کیوانی نایب رئیس فدراسیون و خانم رحیمی مسئول هماهنگی بانوان کمیته مسابقات تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=1754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.