19

علم و ورزش گیلان ۳ نماینده البرز ۲ | گیلان با درخشش نازنین زمانی از شکست، پیروزی ساخت

  • کد خبر : 26824
  • 31 مرداد 1398 - 14:51
علم و ورزش گیلان ۳ نماینده البرز ۲ | گیلان با درخشش نازنین زمانی از شکست، پیروزی ساخت

در دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر بدمینتون بانوان تیم علم و ورزش گیلان توانست نماینده البرز را شکست دهد. در مسابقه ای که نماینده البرز ار حریف پیش افتاده بود، کامبک گیلان با درخشش نازنین زمانی رقم خورد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ فصل جدید لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز پنج شنبه ۳۱ مرداد در رشت آغاز شد و دیدارهای گروه دوم مسابقات با برگزاری دیدار تیم های علم و ورزش گیلان و نماینده البرز کلید خورد.

در این مسابقه، میزبان در مسابقات سینگل اول و دوم بازنده بازی بود اما بازگشت علم و ورزش گیلان از مسابقه دوبل اول رقم خورد تا گیلان بازی دو بر صفر باخته را با برد ۳ بر ۲ عوض کند و لیگ برای علم و ورزش گیلان با پیروزی آغاز شود.

در این بازی ابتدا کیانا هاشمی از البرز در مسابقه انفرادی اول ۲ بر یک ماهدیس غلامی از علم و ورزش گیلان را شکست داد. در دومین مسابقه انفرادی، مریم برزگری از البرز با همین نتیجه برابر مهسا نوع بشری از علم و ورزش به پیروزی رسید تا کار برای میزبان دشوار شود.

در مسابقه دوبل اول؛ تیم دو نفره نازنین زمانی و یگانه تفریشی، بازیکنان تهرانی تیم علم و ورزش ۲ بر صفر برابر تیم دوبل کیانا هاشمی و شیوا پذیرفتکار از البرز پیروز شدند و سپس برد ۲ بر صفر گیلان در مسابقه دوبل دوم با ترکیب مریم قنبری و مهسا نوع بشری برابر نغمه مهرجو و کیمیا ساسانی تکرار شد.

نازنین زمانی، چهره تعیین کننده دیدار افتتاحیه – پیروز در دوبل اول و نهایی کننده پیروزی گیلان با برد در دوبل سوم و سرنوشت ساز

در مسابقه سوم انفرادی و تعیین کننده تیم برنده، باز هم باد به پرچم علم و ورزش گیلان وزید و این بار نازنین زمانی با برد ۲ بر یک برابر شیوا پذیرفتکار از البرز، کار را تمام کرد تا گیلان از شکست، پیروزی بسازد و برنده این میدان شود.

علم ورزش گیلان با ترکیب ماهدیس غلامی، نازنین زمانی، مریم قنبری صدیق، مهسا نوع بشری، یگانه تفریشی، ساره امینیان و شفق کاظم پور با مربیگری هما اسماعیلی مقدم وارد لیگ ۹۸ شده است.

در ترکیب تیم البرز سنا اکبری پور، مهرناز رسولی، عطیه رهبری نیا، زهرا کهریزی، کیانا هاشمی، شیوا پذیرفتکار، نغمه مهرجو، مریم بزرگری و کیمیا ساسانی با مربیگری معصومه حضوری در لیگ حضور دارد.

بخش ویژه لیگ برتر بدمینتون ۹۸

iwsports instagram telegram روز سوم ووشوی جوانان آسیا | ستایش تک فلاح و نازنین بازدار نقره ای شدند

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=26824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.