21

پایان 7 سال حضور اعظم قینانی در تیم هندبال سپاهان

  • کد خبر : 28936
  • 27 شهریور 1398 - 11:08
پایان 7 سال حضور اعظم قینانی در تیم هندبال سپاهان

با پایان ۷ سال حضور اعظم قینانی در تیم هندبال سپاهان طلایی پوشان اصفهان امسال در لیگ برتر هندبال بانوان بدون حضور این مربی کهنه کار حاضر می‌شوند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ تیم هندبال سپاهان امسال نیز در لیگ برتر هندبال بانوان حاضر است و سیاست جوان‌گرایی سپاهان در سال‌های گذشته رفته رفته سبب شده سپاهان تیمی قدرتمند و آموزش دیده را در اختیار داشته باشد.

مورد ویژه در مورد سپاهان ۹۸، پایان ۷ سال حضور اعظم قینانی در تیم هندبال سپاهان است. مربی کهنه کار و باتجربه تیم هندبال سپاهان امسال روی نیمکت سپاهان نمی‌نشیند و این امر با توجه به این که بازیکنان سپاهان اغلب نفراتی هستند که با قینانی رشد کرده‌اند، عجیب است.

اعظم قینانی که مسئولیت نایب رئیسی هیئت هندبال استان اصفهان را نیز بر عهده دارد به این دلیل در سپاهان ۹۸ حضور ندارد که بر سر قرارداد مالی خود را باشگاهش به توافق نرسیده است.

شنیده‌ها از اصفهان حاکی از این است که قینانی با توجه به سال‌ها حضور در سپاهان و وفاداری به طلایی پوشان در سال‌هایی که اعتبار مالی چندانی برای این تیم در نظر گرفته نمی‌شد اکنون قصد ندارد به هر قیمتی در سپاهان بماند و تصمیم گرفته از نیمکت دور شود.

در حقیقت سپاهان و قینانی بر سر مسائل مالی به نقطه نظر مشترکی نرسیدند. گفته می‌شود این مربی اصفهانی نه تنها در سپاهان که در تیم دیگری نیز فعالیت نخواهد داشت و غیبت نام او در میان مربیان لیگ برتری نکته بارز فصل پیش رو خواهد بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=28936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.