19

جام جهانی بسکتبال 3 نفره زیر 23 سال | همگروهی ایران با آلمان و رومانی

  • کد خبر : 29093
  • 30 شهریور 1398 - 13:04
جام جهانی بسکتبال 3 نفره زیر 23 سال | همگروهی ایران با آلمان و رومانی

با اعلام برنامه جام جهانی بسکتبال ۳ نفره زیر ۲۳ سال دختران بسکتبالیست ایران مهیای حضور دیگری در این رویداد می شوند. همگروهی ایران با آلمان و رومانی و البته مغولستان و اوگاندا چالش جدید تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در راه حضور در جام جهانی بسکتبال ۳ نفره زیر ۲۳ سال قرار دارد و این بار نوبت به جوان ترها رسیده تا در میدانی برون مرزی رقابت کنند.

این مسابقات قرار است از ۱۱ مهر در چین برگزار شود. چینی ها ید طولایی در میزبانی رویدادهای بسکتبالی جهان ایفا می کنند و این بار نیز میزبان این مسابقات هستند آن هم مدت کمی پس از میزبانی از مسابقات بسکتبال ۵ نفره قهرمانی مردان جهان.

تیم ملی بسکتبال ۳ نفره زیر ۲۳ سال ایران در این مسابقات با آلمان و رومانی و البته مغولستان و اوگاندا همگروه شده است و طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ مهر ۴ بازی برگزار می کند که دیدار برابر آلمان و مغولستان ۱۱ مهر و بازی با اوگاندا و رومانی ۱۳ مهر است.

ناهیده اسدی بازیکن ارزشمند پالایش نفت آبادان به همراه نگین رسولی پور استعداد درخشان بسکتبال ایران بخشی از تیم اعزامی ایران هستند. کیمیا یزدیان طهرانی باتجربه ترین بازیکن این جمع است که پس از چند تجربه طلایی و ارزشمند کمک بزرگی برای تیم زیر ۲۳ سال خواهد بود.

نفر چهارم و آخر در ترکیب تیم ملی شیدا شجاعی است که او نیز مثل نگین رسولی پور در جمع استعدادهای ویژه و اثربخش آینده بسکتبال ایران است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=29093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.