25

راه حل مژگان رحمانی ؛ شبیه سازی سالن مسابقه در خانه

  • کد خبر : 44450
  • 07 اردیبهشت 1399 - 7:13
راه حل مژگان رحمانی ؛ شبیه سازی سالن مسابقه در خانه

مژگان رحمانی چهره شاخص دارت در حالی آماده رویدادهای بین المللی آتی می‌شود که بسیاری از مسابقات ورزشی جهان و به ویژه نزدیک به دامنه شیوع آن یعنی آسیا شرقی و میانه و اروپای غربی لغو شده یا در معرض لغو قرار دارد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : مژگان رحمانی شاخص ترین چهره دارت زنان ایران به رشته تخصصی خود به عنوان بخشی از زندگی اش نگاه می‌کند. بر خلاف دیدگاه عمومی، دارت یک رشته حرفه‌ای در جهان است و مژگان رحمانی هم در ایران و هم در سطح بین المللی این رشته، چهره‌ای جوان و شناخته شده است

نکته جالب در مورد مژگان رحمانی اتاق تمرین جالب اوست که این روزها در پی شیوع کرونا، بیشتر مژگان را در خود می بیند. دکور این اتاق کاملاً شبیه به استیج مسابقات معتبر جهانی PDC طراحی شده است و حتی لوگوی اسپانسرهای پی دی سی نیز روی دکور اتاق تمرین مژگان به چشم می‌خورد.

چهره شاخص دارت در حالی آماده رویدادهای بین المللی آتی می‌شود که بسیاری از مسابقات ورزشی جهان و به ویژه نزدیک به دامنه شیوع آن یعنی آسیا شرقی و میانه و اروپای غربی لغو شده یا در معرض لغو قرار دارد.

این برای مژگان و سایر ورزشکارانی که نیاز به مسابقه دادن و سفر کردن دارند اتفاق خوشایندی نیست. با این حال مژگان در بهشت کوچک خود در خانه، بی نیاز از تجهیزات و فضاهایی که ورزشکاران رشته‌های دیگر به آن نیاز دارند با برپا کردن یک اتاق تمرین جذاب و باسلیقه مانع از این شده که بیماری نگران کننده و اثرگذار بر ورزشکاران حوزه قهرمانی، بر زندگی ورزشی اش اثر منفی بیشتری بگذارد.

همچنین مژگان رحمانی در شرایط قرنطینه کرونا در یک دوره مسابقات بزرگ آنلاین بین المللی دارت شرکت کرد و موفق شد نتیجه درخشانی به دست بیاورد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت:  ۱۰:۱۴

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=44450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.