16

از ماریا تولوکونینا تا نیا علی | مادر شدن خط پایان قهرمانی نیست

  • کد خبر : 44703
  • 12 اردیبهشت 1399 - 13:01
از ماریا تولوکونینا تا نیا علی | مادر شدن خط پایان قهرمانی نیست

توصیف زینب موسوی از ماریا تولوکونینا می گوید مادر شدن خط پایانی برای ورزش قهرمانی نیست. پیش تر نیا علی این را در قطر اثبات کرده بود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : زینب موسوی چهره شاخص بین المللی یخ نوردی ایران در صفحه اینستاگرام خود تصویری با ماریا تولوکونینا قهرمان روس یخ نوردی جهان منتشر کرده است.

انتشار این تصویر به این بهانه صورت گرفته که اهمیت مقایسه و الگو گیری از یک قهرمان جهان را نشان دهد. زینب کبری موسوی درباره این تصویر نوشته است: “بهترین بودن فقط به این نیست که در شرایط عادی ورزش کنید بلکه باید کمی راجع به رقبای خودتان تحقیق کنید تا بتوانید تفاوت کسی که تا آخرین لحظه برای حفظ سکو می جنگد را با خودتان بیابید.

ماریا تولوکونینا یکی از یخ نوردان با سابقه و پرامتیازترین یخ نوردان دنیاست که همیشه برای حفظ سکو قهرمانی چندین برابر بیشتر از قبل تلاش می کند. او ۲ فرزند دارد و به معنای واقعی یک الگو برای من است. از رقابت در کنار او لذت می برم و صرف نظر از بحث قهرمانی با دیدن سبک زندگی او، چیزهای زیادی از او آموختم.”

این که مادر شدن خط پایان ورزش قهرمانی نیست را سرنا ویلیامز و پیش تر نیا علی دونده سرشناس آمریکایی چند ماه قبل در قطر و در مسابقات قهرمانی جهان نشان داد.

او در ماده ۱۰۰ متر با مانع، نیا با زمان ۱۲.۳۴ ثانیه طلای جهان را کسب کرد و سپس با عبور از خط پایان فرزندش را در آغوش و با مدال طلایش عکس یادگاری گرفت. به نظر می رسد آن ها در هماهنگ سازی زندگی و ورزش متبحر و الگو هستند.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی*منبع: اختصاصی*انتشار ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۱۱:۳۹

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=44703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.