17

کیمیا علیزاده ؛ چشم و چراغ ایران در ویتنام : می خواهیم شادی مردم را تمدید کنیم

  • کد خبر : 4597
  • 26 اردیبهشت 1397 - 15:35
کیمیا علیزاده ؛ چشم و چراغ ایران در ویتنام : می خواهیم شادی مردم را تمدید کنیم

کیمیا علیزاده ستاره المپیکی ایران می گوید قهرمانی ایران در فوتسال آسیا برای تیم ملی تکواندو انگیزه بخش شده و آن ها می خواهند شادی مردم را تمدید کنند. کیمیا با وجود آسیب دیدگی تشنه طلای آسیا در ویتنام است.

به گزارش IWSports ؛ همه چیز برای درخشش دختران تکواندوکار ایران در ویتنام آماده است. آن ها سرحال و جدی ، می خواهند برای قهرمانی آسیا بجنگند و در این بین ، نگاه ها به کیمیا علیزاده و بازگشت وی به میادین بین المللی است.

کیمیا علیزاده ؛ چشم و چراغ ایران با وجود این که همچنان مصدومیتی کهنه دارد اما کاملا تسلیم نشدنی به نظر می رسد. خندان ، با روحیه و پر انرژی. نمادی الهام بخش برای دختران ایران. بخش اول از گفتگوی کیمیا علیزاده با IWSports در حاشیه تمرین تیم ملی در رشت را بخوانید:

آسیب دیدگی ؛ مدارا با رفیق همیشگی

مچ من جراحی شده است و تکواندو هم به شکلی است که ممکن است هر لحظه هر اتفاقی در آن رخ دهد و هر مصدومیتی پیش بیاید با این حال به لطف خدا شرایطم به گونه ای هست که بتوانم مسابقه بدهم و تمرین کنم.

در ابتدای اردوی تیم ملی در رشت ، مشغول فیزیوتراپی و استراحت بودم تا کمی بهتر شوم. فکر می کنم این مصدومیت ها برای من ، بیش از حد اتفاق می افتد البته بیشتر آسیب ها از مصدومیت های کهنه است که از 2 سال قبل با من بوده. باز هم خدا را شکر می کنم که این توان را به من داده که بتوانم همچنان تمرین و مبارزه کنم زیرا ممکن بود اتفاق بدتری رخ دهد.

انگیزه؟ حتی برای مسابقه کشوری هم انگیزه دارم!

شاید برخی فکر کنند که وقتی یک ورزشکار در بالاترین سطح ورزشی جهان یعنی المپیک مسابقه می دهد و مدال می گیرد ، قانع می شود و دیگر مسابقات کوچک تر در سطح قاره ای به چشمش نمی آید و برای آن انگیزه ندارد در حالی که حداقل در مورد من چنین نیست. من حتی در مورد مسابقات کشوری هم انگیزه داشتم و همه دیدند که چقدر دوست داشتم بازی کنم.

هر موفقیت و مدالی را بلافاصله پس از کسب آن فراموش می کنم. موفقیت در یک دوره مسابقه ، فقط تا زمانی است که مدال را بر گردن شما می اندازند. از سکو که پایین می آیید باید همه چیز را فراموش کنید و از همان لحظه به مسابقه بعدی فکر کنید.

به همین دلیل است که برای هر مسابقه ای انگیزه دارم حتی یک مسابقه کشوری یا آسیایی. البته در این زمینه یعنی قانع نبودن و حفظ انگیزه ، اطرافیانم نقش پررنگی داشته اند. آن ها من را رو به جلو پیش می برند و ذهن من را آماده چالش های بعدی می کنند.

می خواهیم شادی مردم را تمدید کنیم

برنامه مسابقات به شکلی است که در روز آخر مسابقات قهرمانی آسیا وارد رقابت می شوم. امیدوارم سایر دوستانم در تیم ملی تا آن زمان عملکرد موفقی داشته باشند و موفقیت بقیه ، برای من انگیزه و انرژی دوچندان خواهد بود.

 همه ما می خواهیم تیم ملی ما برای اولین بار در تاریخ تکواندوی بانوان ، روی سکوی قهرمانی آسیا بایستد. فکر می کنم قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت های آسیا انگیزه تیم ملی تکواندو را بیشتر کرده و ما هم می خواهیم این شادی را برای مردم ، دو چندان و تمدید کنیم.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=4597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.