19
لیگ برتر تکواندو بانوان

دانشگاه آزاد برابر هیات تکواندو سیستان و بلوچستان پیروز شد

  • کد خبر : 53254
  • 02 بهمن 1399 - 17:04
دانشگاه آزاد برابر هیات تکواندو سیستان و بلوچستان پیروز شد
در آخرین مسابقه از روز نخست لیگ تکواندو بانوان تیم دانشگاه آزاد برابر هیات تکواندو سیستان و بلوچستان پیروز شد و نخستین برد خود را به دست آورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ روز نخست از لیگ تکواندو بانوان امروز در سالن فدراسیون تکواندو به پایان رسید و تیم دانشگاه آزاد برابر تیم هیات تکواندو سیستان و بلوچستان، آخرین تیم برنده روز اول بود.

در این مسابقه در مبارزه اول در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم سعیده وکیلی از تیم دانشگاه آزاد ۴۵ بر ۳ مقابل الناز بختیاری از تیم سیستان و بلوچستان به برتری رسید.

در مبارزه دوم در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم سپیده سفری از تیم دانشگاه آزاد ۲۹ بر ۵ از سد فاطمه زیبنده از سیستان عبور کرد.

در مبارزه سوم در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم سارا میزبان با برتری ۴۸ بر ۸ حدیثه خمسه از سیستان و بلوچستان را شکست  داد و دانشگاه آزاد را به سومین برد رساند.

در مبارزه چهارم در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم مصاف نگین ناصربخت از دانشگاه آزاد و مهسا کیخا از هیات سیستان و بلوچستان با پیروزی ۲۶ بر یک نگین ناصربخت به انتها رسید.

در مبارزه پنجم در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم هانیه شریعتی از تیم دانشگاه آزاد ۲۲ بر ۱ مقابل مائده رضایی از هیات تکواندو سیستان و بلوچستان صاحب برد شد.

در مبارزه ششم در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم انیس وفایی ۱۵ بر ۸ مقابل سلیمه غلامی از هیات تکواندو سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید.

در مبارزه هفتم در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم یاسمن محمدی از تیم دانشگاه آزاد 33 بر 9 برابر شیما آزاد از هیات تکواندو سیستان و بلوچستان پیروز شد.

در مبارزه هشتم در وزن به اضافه ۷۳ کیلوگرم نفیسه رنگرز زاده 13 بر 3 فاطمه امینی را شکست داد و بدین ترتیب تیم تکواندو دانشگاه آزاد ۸ بر صفر پیروز این میدان شد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=53254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.