18
در لیگ تنیس روی میز بانوان رخ داد

توقف پادما یدک اصفهان با ندا شهسواری برابر آکادمی وفایی راد بابل

  • کد خبر : 54116
  • 13 بهمن 1399 - 22:44
توقف پادما یدک اصفهان با ندا شهسواری برابر آکادمی وفایی راد بابل
تیم پادما یدک اصفهان در آغاز دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان برابر تیم آکادمی وفایی راد بابل متوقف شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان امروز در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد و با توقف تیم پادما یدک اصفهان همراه بود.

پادما یدک اصفهان که در بازی رفت 4 بر 2 آکادمی وفایی راد بابل را شکست داده بود امروز به تساوی 3 بر 3 برابر این تیم بسنده کرد و شکست درسا موسوی در بازی آخر انفرادی برابر فاطمه مختار رضایی برد را از اصفهانی‌ها گرفت.

در این بازی در مسابقه دوبل اول، تیم دو نفره حنانه امیدی و مهرسا مسلمی از پادما یدک اصفهان 3 بر یک برابر تیم دوبل فاطمه مختار رضایی و مهرسا سلیمی پیروز شدند.

در مسابقه دوبل دوم، تیم دو نفره ندا شهسواری و دینا فرمانی از پادما یدک اصفهان 3 بر 2 نتیجه را به تیم غزاله مولاطلب و هلیا اصغری از آکادمی وفایی بابل واگذار کردند.

در مسابقه انفرادی اول، دینا فرمانی از پادما یدک اصفهان 3 بر صفر برابر هلیا اصغری شکست خورد تا نتیجه بازی دو پینگ پنگ باز در دور رفت، تکرار شود.

در مسابقه دوم انفرادی، ندا شهسواری در یک بازی دشوار 3 بر 2 از سد غزاله مولاطلب از آکادمی وفایی راد بابل عبور کرد. او در دور رفت، مولاطلب را 3 بر یک شکست داده بود.

در بازی سوم انفرادی، حنانه امیدی از پادما یدک اصفهان 3 بر صفر مهرسا سلیمی را شکست داد و سرانجام در بازی تعیین کننده آخر، شکست 3 بر 2 درسا موسوی برابر فاطمه مختار رضایی از آکادمی وفایی راد بابل، نتیجه نهایی را به تساوی کشاند.

دور برگشت لیگ تنیس روی میز زنان تا جمعه 17 بهمن در تهران ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=54116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.