13
در لیگ برتر فوتسال بانوان رخ داد

پیروزی سایپا برابر نامی نو با گل‌های مقیمی و افلاکی

  • کد خبر : 54283
  • 17 بهمن 1399 - 13:30
پیروزی سایپا برابر نامی نو با گل‌های مقیمی و افلاکی
تیم فوتسال سایپا در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان 99 در اصفهان برابر نامی نو به برتری رسید. این برتری با گل‌هایی در نیمه نخست به دست آمد و سومین پیروزی فصل سایپا را رقم زد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز در گروه‌های 2 گانه برگزار شد و در یکی از بازی‌ها در سالن امام علی اصفهان تیم سایپا با 2 گل میزبانش نامی نو را شکست داد.

در این بازی شاگردان شهناز یاری در نیمه نخست به 2 گل رسیدند و در نیمه دوم از این اندوخته محافظت کردند تا با کسب 3 امتیاز این بازی، سومین پیروزی در چهارمین مسابقه فصل را جشن بگیرند.

در این بازی ابتدا مارال ترکمان با پاس خود نسترن مقیمی را در موقعیت گل قرار داد و بازیکن بابلی سایپا گل اول نارنجی پوشان پایتخت را وارد دروازه نامی نو کرد.

سپس نوبت به شهین افلاکی رسید تا روی پاس مهتاب بنایی بازیکن جدید سایپا ، این تیم را به دومین گل برساند. سایپا البته موقعیت‌های گلزنی بیشتری نیز داشت و در چند نوبت نیمکت سایپا به داوری معترض بود.

بدین ترتیب سایپا در جدول رده بندی گروه یک لیگ برتر فوتسال زنان 9 امتیازی شد و همراه با حفاری در بالای جدول گروه اول باقی ماند. سایپای تهران پیش از این بر شهروند ساری و هیئت فوتبال رودان هرمزگان غلبه کرده بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=54283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.