19

دختران والیبال نشسته در راه هلند ؛ سلیمانی و پشتوانه سازی برای آینده

  • کد خبر : 5586
  • 23 خرداد 1397 - 19:28
دختران والیبال نشسته در راه هلند ؛ سلیمانی و پشتوانه سازی برای آینده

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران قرار است تیرماه امسال در مسابقات جهانی والیبال نشسته در هلند شرکت کند. این اولین تجربه تختران والیبالیست ایران در مسابقات جهانی است و ایران باید با چین ، ایتالیا و اسلوونی رقابت کند.

به گزارش  IWsports ؛ مسابقات جهانی والیبال نشسته  24 تا 31 تیر ماه در هلند برگزار می شود و ایران در اولین حضور خود بیشتر به دنبال آمادگی برای بازی های آسیایی جاکارتا است تا اهداف بزرگتر.

فریبا سلیمانی مربی باتجربه و تلاشگر تیم ملی والیبال نشسته در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد نگاهش به مسابقات جهانی هلند صحبت کرده است:

اولین حضور در مسابقات جهانی

اولین بار است که تیم ملی والیبال نشسته بانوان وارد مسابقات جهانی می شود و با توجه به حضور اول ، کار سختی داریم. مسابقات جهانی با شرکت 16 تیم برگزار می شود و قرعه آسانی نداریم. چین ، یکی از همگروه های ما قهرمان جهان و پارالمپیک است و اسلوونی و ایتالیا دیگر حریفان ما هستند.

بازي چين و اسلوونی را دیده ام. اسلوونی تيم خوبي بوده اما باید ببینیم این تیم تا چه اندازه نسبت به گذشته تغییر کرده.  از فدراسيون تقاضای فیلم های بازی تیم های رقیب را کرده بودم که هنوز به دستم نرسیده است.

جوانگرایی و تلاش برای کاهش فاصله با تیم مردان

تمام سعي ما و بازيكنان نمايش بهترين بازي و درخشش در هلند است. ما برای اولین بار در این رویداد جهانی حاضر هستیم و حضور در این مسابقات برای ما یک امتیاز بزرگ است. نگاهی که به مسابقات جهانی هلند داریم ، میدانی برای آمادگی بیشتر در راه بازی های آسیایی جاکارتا است.

ما با تیمی به هلند می رویم که جوان شده است. تیمی که جوان می شود و تغییرات تازه به خود می بیند نیاز به زمان دارد که در قالب جدید ، شکل بگیرد. از شرایطی که بر این تیم با ساختار تازه حاکم است راضی هستم. همه بازیکنان تلاش می کنند ، انگیزه دارند ، رقابت سالمی دارند و تجربه و جوانی بازیکنان حاضر در تیم قابل تقدیر و امیدوار کننده است.

ما می خواهیم جایگاه تیم والیبال نشسته بانوان را به تیم مردان نزدیک کنیم. در حال پشتوانه سازی برای آینده تیم ملی هستیم و جوانگرایی ما با همین هدف صورت گرفته است. ما راه را برای آینده هموار می کنیم و امید زیادی دارم که تیم ملی والیبال نشسته بتواند در آینده جایگاه خوبی در سطح جهان داشته باشد.

«معصومه زارعی براتی»، «زهرا نجاتی عارف»، «نسرین فرهادی»، «زینب ملکی دیزیجه»، «فرزانه حیدری»، «زهرا دانایی»، «بتول جعفریان»، «معصومه شجراتی»، «فاطمه جهانی»، «مهری فلاحی دریاکناری»، «بتول خلیل زاده» و «ندا پنجه باشی» ترکیب تیم ملی اعزامی به این رویداد را تشکیل می دهند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=5586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.