18
لیگ جهانی کاراته ۲۰۲۱

کاراته وان استانبول | شیما آل سعدی راهی دیدار رده بندی شد

  • کد خبر : 57500
  • 23 اسفند 1399 - 14:47
کاراته وان استانبول | شیما آل سعدی راهی دیدار رده بندی شد
شیما آل سعدی کاراته کای شیرازی وزن منهای 61 کیلوگرم ایران در لیگ جهانی کاراته وان استانبول راهی دیدار رده بندی شد تا شانس کسب مدال برنز را در ترکیه در اختیار داشته باشد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در روز سوم لیگ جهانی کاراته وان استانبول امروز شیما آل سعدی کاراته کای شیرازی تیم ملی کاراته بانوان به میدان رفت و جواز حضور در دیدار رده بندی و کسب مدال برنز را به دست آورد.

شیما آل سعدی در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم ابتدا در دور اول حریفی از ترکیه را ۲ بر یک شکست داد و در دور دوم برابر سیلویا هرت از سوییس ۴ بر یک صاحب برتری شد.

سومین مسابقه آل سعدی برابر والریا گولوبوا از روسیه با پیروزی یک بر صفر نماینده کاراته زنان ایران خاتمه یافت و شیما آل سعدی سپس در دور چهارم سارا هرنکوا از اسلواکی را ۵ بر صفر مغلوب کرد.

شیما آل سعدی در دور پنجم که حکم دروازه ورود به فینال را داشت برابر جوانا پتروویچ از صربستان ۳ بر ۶ شکست خورد تا برای کسب مدال برنز، حریف اینگریدا سوچانکوا از اسلواکی شود.

کاراته کای جوان تیم ملی ایران در صورتی که بتواند حریفش را شکست دهد به دومین مدال خود در ادوار لیگ جهانی می‌رسد. او زمستان سال ۹۸ در کاراته وان دوبی در امارات به فینال رسید و مدال نقره گرفت.

تیم ملی کاراته زنان در بخش کومیته انفرادی با هدایت سمانه خوش قدم و با ترکیب رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، شیما آل سعدی و طراوت خاکسار در کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ شرکت کرده است.

این دوره از لیگ جهانی، اولین دوره از آن پس از رویارویی جهان با ویروس کرونا به حساب می‌آید.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=57500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.