16
در گفت‌وگو با بانوی لژیونر فوتبال ایران؛

یاسمن فرمانی: تمامی بازیکنان حاضر در اردو تیم‌ملی فوتبال، مدعی هستند

  • کد خبر : 60126
  • 27 اردیبهشت 1400 - 14:22
یاسمن فرمانی: تمامی بازیکنان حاضر در اردو تیم‌ملی فوتبال، مدعی هستند
تنها بانوی لژیونر حال حاضر فوتبال ایران در مصاحبه‌ای از شرایط بسیار خوب اردو تیم‌ملی فوتبال سخن گفت و نسبت به صحبت های داریوش ارجمند نیز واکنش نشان داد.

به گزارش “آی‌دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ اردو آماده‌سازی تیم‌ملی فوتبال زنان بزرگسال ایران به پایان رسید و ملی‌پوشان پس از یک وقفه کوتاه‌مدت تمرینات خود را از سرخواهند گرفت.

یاسمن فرمانی در پایان این اردو و در جمع خبرنگاران اظهارکرد:همه‌چیز خیلی خوب پیش‌رفت و تمرین آخر را با انرژی بالایی به پایان رساندیم و امیدواریم با تداوم این اردوها بازهم تمرینات خوب خود را ادامه دهیم.

بانوی لژیونر فوتبال ایران در واکنش به تشکیل اردوی تیم‌ملی پس از وقفه 2 ساله عنوان کرد: به نسبت اردوهای قبل، امکانات بسیار بهتری در اختیار ما قرار گرفت. برای اولین بار در یک اردو انتخابی، محل اسکان بچه‌ها در هتل المپیک بود که شروع بسیار خوبی برای ما بود و امیدوارم این روال ادامه پیدا کند.

وی درخصوص شرایط سایر بازیکنان حاضر در اردو خاطرنشان کرد: همه بچه‌ها وضعیت خوبی داشتند و تیم‌ملی فوتبال شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. دیگر نمی‌توان گفت در یک پست یک بازیکن داریم و تمامی بازیکنان حتی کسانی که در اردوهای آینده دعوت خواهندشد، مدعی هستند.

فرمانی در واکنش به وضعیت خودش در خارج از ایران و لیگ بلژیک تصریح کرد: با توجه به خستگی راه و 10 روزی که در آنجا تمرین نداشتم، از شرایط 100 درصدی خودم خارج شدم. دو بازی پلی‌آف در لیگ بلژیک باقی‌مانده اما با توجه به اینکه اردوهای ما در روز فیفادی نیست، موقع قرارداد در این بابت صحبت کردم تا با حضورم در ایران موافقت شود.

بازیکن تیم شارلوا بلژیک ادامه داد: من قراردادم را به‌شکل فصلی با این تیم تمدید می‌کنم و اکنون خواهان تمدید با من هستند و در ادامه تصمیمات خود در این باره خواهم‌گرفت.

او در خصوص مشکلاتی که در لیگ بلژیک داشت، متذکر شد: حدود 17 بازی در این تیم انجام دادم اما دریک بازی داور با توجه به پوشش من اجازه حضور در زمین را به من نداد و همین مورد حاشیه‌ساز شد. باشگاه روی پوشش من حساس بود و همیشه از من حمایت می‌کند. حتی نامه‌ای در این خصوص ارسال شد و با احضار داور به کمیته‌داوران مشکل حل شد.

فرمانی با رضایت از حضور در لیگ‌برتر فوتبال بلژیک تشریح کرد: یک فضای جدید و سبک جدید را می‌بینیم و تیم‌های ما هرچقدر هم که حرفه‌ای باشند بالاخره سطح فوتبال آسیا و اروپا تفاوت دارد و بازیکن تجربیات خاصی را کسب می‌کند. حضور بازیکنان ایرانی در تیم‌های اروپایی سبب پیشرفت سایر بازیکنان ملی‌پوش و فوتبال ما می‌شود.

بانوی لژیونر فوتبال ایران در پاسخ به امکان بازی تدارکاتی تیم‌ملی با تیم شالروا اذعان کرد: من اکنون به عنوان بازیکن تیم‌ملی اینجا حضور دارم و بهتر است این سوال از کادرفنی پرسیده‌شود. اما من کاره‌ای نیستم که ترتیبی برای این بازی دهم. فقط در خدمت تیم‌ملی تمرین می‌کنم و دخالتی در سایر مسائل ندارم.

وی در واکنش به صحبت های داریوش ارجمند و انتقاد از ورزش زنان بیان کرد: هرکسی یک منطقی دارد و منطق ایشان هم همین بوده. درست است که خانم‌ها باید مادر باشند و زندگی را اداره کنند اما خانمی که بیشتر در جامعه باشد مدیریت بهتری دارد و زندگی را منظم‌تر اداره می‌کند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=60126
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.