13
با اعلام مربی تیم ملی هندبال

تست کرونای ۶ بازیکن تیم ملی هندبال بانوان مثبت شد

  • کد خبر : 63579
  • 28 تیر 1400 - 17:31
تست کرونای ۶ بازیکن تیم ملی هندبال بانوان مثبت شد
نشمین شافعیان مربی تیم ملی هندبال می‌گوید تیم ملی با وجود تزریق دوز اول واکسن کرونا، ۶ بازیکن با این ویروس درگیر شده‌اند.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ پس از تزریق دوز نخست واکسن کرونا به ملی پوشان هندبال زنان ایران، با خیالت راحت اردوهای تیم ملی از سر گرفته شد؛ غافل از آنکه در جدیدترین تست دختران هندبالی، ۶ کرونایی وجود دارد.

نشمین شافعیان

نشمین شافعیان در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران در حاشیه سومین اردوی تیم ملی هندبال زنان در مشهد اظهار کرد: در ابتدا ۷۰ بازیکن از لیگ برتر، دسته اول و لیگ امید و جوانان به تیم ملی فراخوانده شده‌اند و در این مرحله، ۲۵ بازیکن در اردو باقی مانده‌اند و در نهایت ۱۸ بازیکن به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

وی افزود: اردوی تیم ملی هندبال زنان در مشهد از ۲۰ تیر آغاز شده بود و اردوی بعدی ما از هفته اول مرداد در تهران برگزار می‌شود ضمن اینکه یک اردوی دیگر در مرداد و یک اردوی متصل به اعزام نیز خواهیم داشت.

مربی تیم ملی هندبال بانوان با اشاره به مثبت شدن تست کرونای ۶ بازیکن تیم ملی گفت: هانیه لک، مینا وطن پرست و زهرا فقیهی از جمله این بازیکنان هستند.البته تیم ملی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده است اما متأسفانه چند بازیکن هنوز تست مثبت دارند.

شافعیان با بیان این که دوز دوم قرار است مرداد ماه تزریق شود در پاسخ به سوالی در مورد غیبت خدیجه قانع در اردوی تیم ملی در مشهد گفت: خدیجه قانع سرمربی تیم ملی نوجوانان است و تیم نوجوانان نیز اردوی همزمانی با تیم بزرگسالان دارد و به همین دلیل ایشان در اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان حضور پیدا کرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران لغو مسابقات به دلیل گسترش دوباره ویروس کرونا هست یا خیر، عنوان کرد: تا به امروز ، برنامه تیم ملی، این است که قطعا به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود. این چیزی است که به ما گفته اند و باید ببینیم چه در آینده رخ خواهد داد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=63579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.