17
کارشکنی مسئولان wlf

واهمه چینی ها در برگزاری مسابقه الهه منصوریان با دختر معجزه‌گر

  • کد خبر : 64577
  • 12 مرداد 1400 - 12:19
واهمه چینی ها در برگزاری مسابقه الهه منصوریان با دختر معجزه‌گر
در حالی که قرار بود مسابقه حساس الهه منصوریان با لی‌مینگ‌روی جمعه برگزار شود، این دیدار برای چندمین بار به تاریخ دیگری موکول شد.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ الهه منصوریان که در مسابقه قبلی یکی از سوپراستارهای مطرح کشور چین را در سازمان wlf به سختی شکست داده بود، منتظر رویارویی با قهرمان سابق و صاحب کمربند wlf بود. اما در کمال ناباوری مسئولان این سازمان برای چندمین بار زمان برگزاری این مسابقه را به تاریخ دیگری موکول کردند.

هرچند که قرار بود الهه دو هفته پس از مسابقه قبلی به میدان برود، اما چینی‌ها زمان مسابقه را به شنبه ۳۱ جولای ۲۰۲۱ تغییر دادند. پس از این برای بار چندم زمان مسابقه عوض شد و از الهه خواستند تا در تاریخ جمعه ۶ آگوست ۲۰۲۱ (جمعه همین هفته) به مصاف لی‌مینگ‌روی برود.

اما این پایان ماجرا نبود چون مسئولان wlf در اقدامی بسیار عجیب اعلام کردند که زمان برگزاری این مسابقه از جمعه ۶ آگوست ۲۰۲۱ به شنبه ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱ موکول شده است که این اتفاق تا به حال در تاریخ سازمان wlf رخ نداده بود.

لی‌مینگ‌روی، ملقب به دختر معجزه‌گر wlf، که در سال ۲۰۱۹ کمربند wlf را به دست آورده بود، در نوامبر ۲۰۲۰ در دفاع از کمربند قهرمانی شکست خورد و این کمربند را از دست داد.

درحالی‌که حتی پوستر برگزاری این مسابقه پخش شده بود و ورزشگاه شهر henan نیز آماده برگزاری این مصاف بزرگ شده بود، مسولان wlf برای چندمین بار آب سردی بر پیکر الهه منصوریان ریختند تا او در اوج آمادگی پایش به رینگ نرسد.

آن‌طور که در این مورد شنیدیم دلیل این اتفاق‌ها، نگرانی چینی‌ها از عدم آمادگی لی‌مینگ‌روی و شکست احتمالی قهرمانشان است و می‌ترسند که صاحب قبلی کمربند را در این شرایط به مصاف الهه بفرستند.

مربی چینی و مدیر برنامه‌های الهه از دیروز پیگیر این قضیه شده‌اند و قرار است که طی یکی، دو روز آینده اعتراضشان را به دست مسئولان بلندپایه wlf برسانند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=64577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.