15
به دلیل ناتوانی در تأمین اعتبار مالی سالیانه

نارسینا، شهرداری قزوین و مولتی کافه مشهد از لیگ برتر بسکتبال کناره گیری کردند

  • کد خبر : 65238
  • 24 مرداد 1400 - 10:03
نارسینا، شهرداری قزوین و مولتی کافه مشهد از لیگ برتر بسکتبال کناره گیری کردند
تیم های نارسینا، شهرداری قزوین و مولتی کافه مشهد در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان حضور نخواهند داشت. انصراف تیم سوم فصل گذشته در این میان، تامل برانگیز است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ با برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برگزاری فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان مشخص شد سه تیم نارسینا، شورا و شهرداری قزوین و مولتی کافه مشهد در این مسابقات حاضر نخواهند بود.

نارسینا پس از فصلی موفق در سال ۹۹ و کسب رتبه سوم، حامی مالی خود را از دست داده است و قادر به حضور در لیگ ۱۴۰۰ نیست. همین اتفاق برای تیم مشهدی مولتی کافه مشهد نیز رخ داده است.

شهرداری قزوین نیز پیش از این اعلام کرده بود که در پی کاهش بودجه نمی‌تواند هزینه‌های حضور در لیگ برتر بسکتبال را تأمین کند و به ناچار به لیگ یک باز می‌گردد جایی که دو فصل قبل در آن قهرمان شده بود.

بدین ترتیب، لیگ برتر بسکتبال ۲ تیم قدرتمند و موفق خود را از تهران و قزوین در اختیار نخواهد داشت البته حضور اکسون و سپاهان در فصل جدید به عنوان تیم‌های تازه وارد به لیگ، حائز توجه است.

همچنین تیم‌های جدیدی تقاضای ورود به لیگ برتر را داشته‌اند اما فهرست نهایی حاضران در لیگ برتر نامشخص است و ۶ شهریور در جلسه قرعه کشی لیگ برتر تعیین تکلیف خواهد شد.

پیش بینی می‌شود بین ۱۰ تا ۱۴ تیم در لیگ برتر  ۱۴۰۰ حضور داشته باشند. فدراسیون بسکتبال قصد دارد این مسابقات را از روزهای پایانی شهریور آغاز کند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=65238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.