14
در ماده پرتاب دیسک

مهلا محروقی در دوومیدانی جوانان جهان ششم شد

  • کد خبر : 65521
  • 29 مرداد 1400 - 17:05
مهلا محروقی در دوومیدانی جوانان جهان ششم شد
مهلا محروقی نماینده ایران در مسابقات دوومیدانی جوانان جهان در کنیا در ماده پرتاب دیسک با رتبه ششم به کار خود پایان داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان امروز در شهر نایروبی پایتخت کنیا ادامه یافت و مهلا محروقی در پرتاب دیسک به میدان رفت.

محروقی که در ماده پرتاب دیسک با حریفانش رقابت می‌کرد در این مسابقه با حد نصاب 48 متر و 75 سانتی متر با رتبه ششم به کار‌ خود خاتمه داد و برای اولین بار، حضور در مسابقات جهانی جوانان را تجربه کرد.

او غیر از این پرتاب 48.75 متری، چهار تلاش موفق دیگر داشت که در این پرتاب ها رکورد بین 46.07 تا 46.43 متر را به دست آورد. در این ماده، 13 پرتابگر حضور داشتند.

مدال طلای این مسابقات را ویولِتا ایگناتیه وا از روسیه کسب کرد که رکورد 57.84 متر را بر جای گذاشت. مدال نقره و برنز نیز به مین ده کلرک از آفریقای جنوبی با 53.50 متر و آلینا نیکیتسنکا از بلاروس با 51.47 متر رسید.

بدین ترتیب محروقی تا مدال کمتر از 3 متر فاصه داشت. او بالاتر از حریفانی از جاماییکا، ایتالیا، تونس، رومانی، نیجریه، آفریقای جنوبی و کنیا ایستاد.

دختر نیشابوری، تنها دختر اعزامی ایران به مسابقات جهانی جوانان بود. او سهمیه حضور در این مسابقات را بهار امسال در ترکیه و با عبور از رکورد ۴۹ متری در تورنمنتی در این کشور کسب کرده بود.

مسابقات جهانی جوانان در کنیا از این نظر یک رویداد متفاوت با گذشته به حساب می آید که بسیاری از کشورها از جمله یالات متحده ، بریتانیا ، آلمان ، استرالیا ، چین ، ژاپن ، نیوزلند یا نروژ در این تورنمنت شرکت نکرده اند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=65521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.