16
پاسور تیم ملی والیبال زنان در ۲۹ سالگی همچنان با انگیزه است

پای صحبت شبنم علیخانی | عزم بهترین تیم ملی همه دوران‌ها برای “نتیجه جدید”

  • کد خبر : 66200
  • 03 شهریور 1400 - 16:24
پای صحبت شبنم علیخانی | عزم بهترین تیم ملی همه دوران‌ها برای “نتیجه جدید”
شبنم علیخانی پاسور تیم ملی والیبال زنان می‌گوید انگیزه‌های تیم ملی با همیشه، متفاوت است. او می‌گوید آن چه تیم ملی والیبال ایران می‌خواهد یک "نتیجه جدید" است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در پیش است و شبنم علیخانی را در آستانه تجربه تازه‌ای قرار داده البته اگر تشدید بحران جهانی کرونا مانعی برای برگزاری تورنمنت نباشد.

پاسور ۲۹ ساله تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۱۴ سال بازی برای تیم‌های ملی یکی از مهره‌های مؤثر تیم به شمار می‌رود و وجود او دلگرامی همه ما برای یک نمایش دل انگیز از سوی تیم در فیلیپین است.

علیخانی فصل گذشته لیگ را با سایپا فتح کرد و حالا می‌خواهد بهترین تورنمنت خود را با تیم ملی رقم بزند. به نظر می‌رسد او نیز از همیشه به تیم ملی امیدوارتر است و این، امید را به ما هدیه می‌کند.

علیخانی در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران می‌گوید: آن چه با تمام وجود می‌خواهیم، رقم زدن یک “نتیجه جدید” برای تیم ملی است. تیمی متشکل از باتجربه‌ها و جوان‌ها داریم و بازیکنان جوان ما چنان مستعد و با کیفیت فنی بالا هستند که می‌توانند مسیر والیبال ایران را تغییر دهند.

پاسور محبوب تیم ملی می‌گوید در تیم، بازیکنان باتجربه به جوان‌ها انگیزه می‌دهند و جوان‌ها هم به باانگیزه‌ها. به عقیده شبنم، این تعامل سبب شده ملی پوشان به یک تیم متحد و خواهان تغییر تبدیل شوند.

ستاره سایپا عقیده دارد این تیم، یکی از بهترین تیم‌های ملی همه دوران‌هاست: “گرچه مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل کرونا به تعویق افتاده اما هدف ما تغییری نکرده. هر لحظه منتظر اعلام زمان برگزاری مسابقات هستیم و شور یک حضور متفاوت، هنوز با ما هست.

شبنم علیخانی ادامه می‌دهد: “نبود ژاپن و چین در مسابقات این دوره به عنوان ۲ قدرت آسیایی و جهانی برای ما فرصت خوبی فراهم کرده گرچه غیبت آن‌ها مربوط به زمان حال است و نمی‌دانیم چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. بستگی دارد که چه اتفاقی برای تورنمنت رخ دهد.”

ایران در مرحله گروهی با استرالیا، کره جنوبی و تایلند همگروه است. گروهی که آن را گروه مرگ مسابقات قهرمانی آسیا تلقی می‌کنند و شبنم علیخانی با امیدواری نسبت به رویارویی با رقبا حرف می زند.

علیخانی می‌گوید: بارها با استرالیا بازی کرده‌ایم و این تیم را برده‌ایم و باز هم باید آن‌ها را شکست دهیم. کره جنوبی و تایلند تیم‌های خوب قاره و جهان هستند و بازی برابر آن‌ها دشوار است اما به واقع ما این را در خود می‌بینیم که بتوانیم نتیجه‌ای متفاوت با آن چه در گذشته برابر آن‌ها گرفته‌ایم، کسب کنیم.

پاسور بااخلاق تیم ملی در عرصه باشگاهی به دنبال تداوم موفقیت با نارنجی‌های تهران است: “امسال هم با سایپا خواهم بود و سومین سال متوالی را در سایپا طی می‌کنم و می‌خواهم باز هم با سایپا قهرمان شوم. ۲۹ ساله‌ام و هر سال انگیزه‌ام نسبت به سال گذشته بیشتر می‌شود.”

این انگیزه بالا بدون تردید یکی از رموز مؤثر برای در اوج ماندن شبنم است. او می‌گوید: “امسال هم یکی از سال‌هایی است که انگیزه زیادی برای پیش رفتن و پیروزی دارم. زمانی که اعلام کردند اردوی تیم ملی به دلیل قرنطینه فیلیپین تعلیق می‌شود به شدت ناراحت و درگیر بودم. حتی به خاطر آن افسرده شدم. اما فردا، روز دیگری است.”

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=66200
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.