18
نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال

مهسا تقی زاده به تیم شیمیدر قم ملحق شد

  • کد خبر : 67086
  • 18 شهریور 1400 - 13:55
مهسا تقی زاده به تیم شیمیدر قم ملحق شد
مهسا تقی زاده تازه ترین بازیکن ملحق شده به تیم شیمیدر قم است تا شیمیدر در نقل و انتقالات همچنان پیشتاز باشد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ باشگاه شیمیدر قم اعلام کرد مهسا تقی زاده بازیکن فصل گذشته تیم پالایش نفت آبادان را به خدمت گرفته است.

تقی زاده یکی از مهره های مهم فصل گذشته تیم پالایش نفت آبادان بود که با این تیم در لیگ برتر بسکتبال زنان، چهارم شد. اکنون او به تیمی پیوسته که سرمربی سابق آبادانی ها یعنی شایسته متشرعی در آن تیم حضور دارد.

مهسا تقی زاده سومین بازیکن جدا شده پالایش نفت به مقصد شیمیدر است. فائزه شهریاری و آناهیس خداوریان دو بازیکن موثر پالایش نیز پیش از این به شیمیدر پیوسته بودند.

این گارد راس جنگنده، دو فصل پیش، قبل از این که به آبادان برود بازیکن تیم پاز تهران بود که هدایت آن را مهسا حسینی بر عهده داشت و پیش از آن نیز یک فصل برای هیرو بازی کرد.

با این وجود، شالوده حضور مهسا تقی زاده در سطح اول بسکتبال ایران با 4 سال حضور او زیر نظر سونیا فدایی رقم خورد جایی که او سه سال با وحدت آریا و یک سال با نادرشیمی قم در سوپرلیگ B حاضر بود.

تیم شیمیدر در اولین سال حضور در عرصه بسکتبال بانوان، بی محابا در فضای نقل و انتقالات پیش فصل حاضر شده و ستاره های زیادی جذب کرده است و با مهسا تقی زاده، وانه خیچومیان، ساناز اسکندری و آیدا گل محمدی ترکیب شیمیدر در حال تکمیل است.

تیم شایسته متشرعی پیش از این معصومه اسماعیل زاده، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان طهرانی و تینا عیساییان را نیز جذب کرده بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=67086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.