12
هندبال زنان قهرمانی آسیا

نظرات شیما زارع و هانیه لک پس از پیروزی ایران برابر کویت

  • کد خبر : 67480
  • 26 شهریور 1400 - 8:29
نظرات شیما زارع و هانیه لک پس از پیروزی ایران برابر کویت
شیما زارع و هانیه لک دو بازیکن باتجربه تیم ملی پس از پیروزی قاطع برابر کویت در هندبال زنان قهرمانی آسیا درباره این بازی صحبت کردند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ شیما زارع، کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان پس از پیروزی برابر کویت در هندبال قهرمانی زنان آسیا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم توانستیم با پیروزی این مسابقه را به اتمام برسانیم.

وی افزود: نیمه اول، بازی را با ضد حمله شروع کردیم و نیمه دوم طبق دستورات کادر فنی، بازی به اصطلاح نشسته انجام دادیم و توانستیم تمام تاکتیک های کادرفنی را در زمین پیاده کنیم.

زارع اضافه کرد: خدارا شکر بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دادیم و انگیزه دوچندانی برای بازی های آینده گرفتیم.

هانیه لک : گام به گام پیش می رویم

هاینه لک، دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان پس از پیروزی برابر کویت در چارچوب هندبال قهرمانی زنان آسیا گفت: بچه ها از همان ابتدا برای کسب پیروزی وارد زمین مسابقه شدند و توانستیم از همان دقیقه نخست نبض بازی را در دست بگیریم و کم کم اختلاف را زیاد کنیم.

وی افزود: ما گام به گام پیش می رویم و میخواهیم در تمام بازی ها پیروز شویم تا بتوانیم به عنوان تیم دوم گروه B به جمع چهار تیم اول صعود کنیم و جواز حضور در جام جهانی را کسب کنیم.

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال کشورمان روز پنج شنبه 25 شهریور 1400 در بازی برابر کویت با نتیجه 38 بر 11 به پیروزی رسید. بازی اول ایران برابر ژاپن با شکست 20 بر 23 ایران خاتمه یافته بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=67480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.