16
افتخارآفرینی برای والیبال بانوان

پوران زارع بهترین مدافع میانی والیبال باشگاه‌های آسیا شد

  • کد خبر : 69805
  • 15 مهر 1400 - 16:40
پوران زارع بهترین مدافع میانی والیبال باشگاه‌های آسیا شد
پوران زارع بازیکن ارزشمند و ملی پوش تیم والیبال بانوان سایپا به عنوان بهترین مدافع میانی والیبال باشگاه‌های آسیا انتخاب شد.

به گزارش دختران قهرمان؛ پوران زارع بازیکن بااخلاق و توانمند تیم والیبال زنان سایپا در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا در تایلند عنوان بهترین مدافع میانی این مسابقات را از آن خود کرد.

پوران زارع پس از پایان دیدار رده بندی این مسابقات بین سایپا و سوپریم چونبوری تایلند تندیس بهترین مدافع میانی را از دست برگزار کنندگان تورنمنت دریافت کرد.

سایپا در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا در رده چهارم قرار گرفت. پوران زارع در دو فصل اخیر لیگ برتر والیبال بانوان نیز عضو سایپا بوده و فصل گذشته عنوان برترین مدافع میانی لیگ برتر را نیز کسب کرده بود.

زارع که در سال‌های اخیر در تیم ملی والیبال ایران نیز عضویت داشته بازیکنی بی حاشیه و باثبات به حساب می‌آید و یکی از برترین بازیکنان دهه اخیر والیبال ایران محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=69805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام. لطفا عکس هارا حذف کنید. چون این بخش بانوان هست و پوشش مخصوص خودشان را دارند و نبایستی عکس بانوان به صورت عمومی با لباس ورزشی خاص خودشان پخش شود. ممکن است باعث تحریک عده ای مرد شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.