8
در هتل پارسیان استقلال تهران

مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر پنج شنبه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 70110
  • 19 مهر 1400 - 13:12
مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر پنج شنبه برگزار می‌شود
سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در بخش زنان، پنج شنبه ۲۲ مهر در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار می‌شود

به گزارش دختران قهرمان؛ دختران تکواندوکار ایران همراه با رقبایی از کشورهای آسیایی و اروپایی روز پنج شنبه ۲۲ مهر در سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر روی شیاپ چانگ می‌روند.

این مسابقات در ۲ بخش مردان و زنان با حضور ۴۱۴ نفر (۳۲۵ تکواندوکار و ۸۹ نفر کادر تیم‌ها) از ۱۱ کشور ایران، اردن، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، سوریه، عراق، لبنان و هند در هتل “پارسیان استقلال” تهران برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلامی از سوی کمیته مسابقات، سه‌شنبه ۲۰ مهر همزمان با ورود تیم‌ها تست کرونا گرفته خواهد شد؛ چهارشنبه ۲۱ مهر ثبت‌نام انجام می‌شود و جلسه هماهنگی داوران در ۲ بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود.

وزن‌کشی تمامی اوزان گروه زنان ساعت ۱۶ تا ۱۸ همین روز است و پس از آن ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ جلسه سرپرستان و مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها انجام می‌شود.

تکواندو جام فجر در گروه زنان در اوزان ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم و به مدت یک روز (۲۲ مهرماه) انجام خواهد شد.

مبارزات تمامی اوزان زنان روز پنج شنبه ۲۲ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ و پس از آن ساعت ۱۴ تا ۲۱ پیگیری خواهد شد؛ ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ مراسم اهدای مدال برگزار می‌شود.

مسابقات جام فجر G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=70110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.