12
در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان رقم خورد

خط و نشان پیکان برای لیگ با شکست نصر فردیس

  • کد خبر : 71701
  • 14 آبان 1400 - 13:12
خط و نشان پیکان برای لیگ با شکست نصر فردیس
پیکان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان در یک بازی نزدیک و دشوار از سد نصر فردیس گذشت و با شکست حریف پرستاره برای لیگ، خط و نشان کشید.

به گزارش دختران قهرمان, هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و مهم ترین دیدار هفته را پیکان در خانه از تیم نصر فردیس برد.

در این بازی که در سالن غدیر تهران و به قضاوت مهدیه رشیدی رنجبر، مائده علی نقی و ملینا شفیع نژاد برگزار شد پیکان توانست سه بر یک حریف خود را شکست دهد.

تیم نیلوفر اردلان امروز با دو گل از سحر زمانی مهره ارزنده فصل گذشته مس رفسنجان و یک گل از فرشته خسروی در برابر تک گل مارال ترکمان سه امتیاز بازی را به چنگ آورد.

بازی دو تیم تا دو دقیقه پایانی یک بر صفر به سود پیکان دنبال می شد اما اقدام نصر فردیس برای آرایش پاورپلی و از دست دادن توپ به گل های بیشتر برای پیکان انجامید.

پیکان که هفته گذشته تیم قدرتمند مس رفسنجان را شکست داده بود با سرافرازی در دو بازی سنگین، نشان داد مدعی کسب عنوان قهرمانی است و توان فتح جام را دارد.

از سوی دیگر نصر فردیس با این شکست با شوک مواجه شد. آن ها در هفته اول پیروزی قاطعی برابر کیمیای اسفراین کسب کرده بودند و با این شکست متوجه شدند که رقبای سختی برای قهرمانی در پیش رو دارند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=71701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.