5
خانم گل با تیم جدید به لیگ ۱۴۰۰ می‌آید

جمعه : رونمایی از سارا شیربیگی با پیراهن نصر فردیس

  • کد خبر : 72312
  • 20 آبان 1400 - 11:56
جمعه : رونمایی از سارا شیربیگی با پیراهن نصر فردیس
سارا شیربیگی ستاره فوتسال زنان ایران و خانم گل ادوار اخیر این رقابت‌ها جمعه ۲۱ آبان برای نخستین بار با پیراهن نصر فردیس در لیگ برتر آفتابی می‌شود.

به گزارش دختران قهرمان، سارا شیربیگی ارزشمندترین بازیکن فوتسال زنان ایران در ابتدای فصل در لیگ برتر ۱۴۰۰ غیبت داشت اما با عقد قرارداد با نصر فردیس به این تیم تازه وارد به لیگ برتر پیوست.

شیربیگی پس از انحلال تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی قصد داشت حداقل تا نیم فصل لیگ ایران در فوتسال کویت بازی کند و سپس به ایران بازگردد.

با این وجود پاره‌ای مشکلات از جمله عدم صدور روادید کویت در زمان مورد انتظار، نظر شیربیگی را تغییر داد و او تصمیم گرفت بیش از این منتظر کویتی‌ها نماند و از رفتن به کویت صرف نظر کرد.

اکنون با عقد قرارداد او با نصر فردیس، شیربیگی روز جمعه ۲۱ آبان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان ۱۴۰۰ برای نخستین بار با پیراهن نصر فردیس در میادین ظاهر می‌شود.

نصر فردیس این هفته در خانه میزبان تیم قدرتمند مس رفسنجان است و از نظر معصومه رضازاده سرمربی نصر، سارا شیربیگی در زمان مناسبی به تیم او کمک خواهد کرد.

نصر فردیس با جذب چند ستاره مؤثر به دنبال قهرمانی در لیگ فوتسال زنان است گرچه آن‌ها در هفته دوم لیگ، سه بر یک برابر پیکان شکست خوردند اما این مبارزه فعلاً ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=72312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.