13
دختر انزلی امروز در انتخابی تازه تیم ملی کاراته شرکت نکرد

رخ غمگین آویشن | حفظ شخصیتم را به اعزام ترجیح می‌دهم

  • کد خبر : 72714
  • 27 آبان 1400 - 21:44
رخ غمگین آویشن | حفظ شخصیتم را به اعزام ترجیح می‌دهم
آویشن باقری ستاره جوان کاراته امروز در انتخابی جدید تیم ملی غیبت کرد. غیبتی که او می‌گوید به خاطر حفظ شان او بعنوان یک انسان صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان، پس از لغو اعزام تیم ملی کاراته به مسابقات قهرمانی جهان در امارات، حالا موضوع لیست تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا مطرح است.

در پرانتخابی ترین تیم ملی تاریخ، امروز بار دیگر تیم ب کاراته برای یک انتخابی به صف شد و آویشن باقری هم به این انتخابی دعوت شد اما از شرکت در آن سر باز زد.

آویشن باقری در این باره می‌گوید: من برای حضور در کومیته تیمی مسابقات قهرمانی جهان فیکس شده بودم. ما ۶ نفر بودیم. ۵ نفر در انفرادی حضور داشتند که از آن ۵ نفر، ۳ نفر به اضافه من، ترکیب کومیته تیمی را تشکیل می‌دادیم که در نهایت تیم اعزام نشد.

او ادامه داد: ماه آینده مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود. دو روز قبل اعلام کردند که از تیمی که قرار بود به مسابقات جهانی اعزام شود تنها من باید در مسابقه انتخابی جدید با گروه ب شرکت کنم.

مناقشه از اینجا آغاز می‌شود جایی که آویشن این موضوع را مطرح می‌کند: درباره این که چرا باید در این انتخابی شرکت کنم و این که چرا فقط من، هیچ‌کس توضیحی به من نداده است. تا نیمه شب چهارشنبه در حال صحبت با آقای آشوری بودم و حرف آخر ایشان این بود که در انتخابی شرکت کن و تمام.

کاراته کای گیلانی با بیان این که خانم امینی (نایب‌رییس فدراسیون کاراته) به تماس‌ها و پیام‌های من پاسخ نمی‌دهد گفت: با آقای آشوری و خانم ارباب سرمربی تیم ملی هم تماس گرفتم. خانم ارباب گفتند که این، تصمیم من نبوده و هر کس که در انتخابی مسابقه نمی‌دهد، تصمیم با خودش است و موضوع را به خانم امینی منتقل کن.

تلاش آویشن باقری البته برای پاسخ سوالاتش بی‌ثمر ماند: زمانی که با آقای آشوری هم صحبت کردم ایشان گفتند که انتخابی جدید، تصمیم کادر فنی بوده است. ایشان مداوم تکرار می‌کردند که تو همه را می‌بری و بیا و مسابقه بده.

در نهایت تصمیم آویشن، این بود که مسابقه ندهد: “من نه روحیه مسابقه را داشتم و نه درشان و شخصیت خودم می‌دیدم که بخواهم پس از فیکس شدن در مسابقات جهانی، دوباره مسابقه انتخابی بدهم. با نفس مسابقه انتخابی مشکلی ندارم اما اگر قرار است انتخابی برگزار شود چرا فقط آویشن باقری باید مسابقه دهد و بقیه تیم اعزامی جهانی، معاف هستند؟”

او می‌گوید: “نمی‌دانم چرا این رفتار با من شد. این بار اولی نیست که با روح و روانم بازی می‌شود. عمیقاً خسته هستم و امروز به طور جدی به این فکر کردم که شاید باید مسیر زندگی‌ام را تغییر دهم. با کاراته زندگی کرده‌ام و برایم قابل هضم نیست که این اتفاقات رخ می‌دهد.”

کاراته کای خوشنام به نکته قابل تاملی هم اشاره کرده است: “شنیده‌ام که گفته‌اند آقای رهنما از من حمایت کرده که تا اینجا پیش آمدم و برای مسابقات جهانی فیکس شده‌ام. مگر آقای رهنما به جای من مسابقه داده؟ این حرف‌ها بی‌انصافی است. شاید به خاطر این زمزمه‌ها می‌خواستند من را وارد انتخابی کنند که البته این همه مایه تأسف است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=72714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.