16
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان

شهرداری سیرجان فصل را با پیروزی ۷ گله آغاز کرد

  • کد خبر : 72800
  • 28 آبان 1400 - 15:02
شهرداری سیرجان فصل را با پیروزی ۷ گله آغاز کرد
شهرداری سیرجان در بازگشت از مسابقات باشگاهی آسیا و در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان، فصل را با پیروزی ۷ گله آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان امروز برگزار شد و در یکی از مسابقات در شهرکرد، تیم شهرداری سیرجان از سد ملی پوشان شهرکرد گذشت.

ملی پوشان شهرکرد که نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتبال بانوان را سپری می کند امروز در مصاف با قهرمان فصل گذشته ۷ بر صفر شکست خورد.

افسانه چترنور وینگر زنجانی شهرداری سیرجان ۳ گل زد و هت تریک کرد و  هستی فروزنده ۲ گل و ملیکا متولی و فهیمه ارزانی هر کدام یک گل به ثمر رساندند

شهرداری سیرجان چند روز قبل پس از کسب مقام دوم در رقابت با 4 تیم در مسابقات باشگاهی غرب آسیا، به ایران بازگشته بود و اولین بازی فصل خود را برگزار می کرد.

ملی پوشان شهرکرد در هفته نخست لیگ برتر در بوشهر برابر سارگل به تساوی بدون گل رسیده بود اما بازی نخست شهرداری سیرجان برابر همیاری آذربایجان غربی معوقه شده بود.

پیروزی امروز تیم مریم جهان نجاتی شروعی بر پروژه حفظ قهرمانی لیگ است جایی که تیم های پرمهره ای چون خاتون بم و سپاهان اصفهان رقبای این تیم برای تکرار قهرمانی هستند.

لیگ برتر فوتبال زنان با حضور ۱۲ تیم به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. فصل گذشته تیم شهرداری سیرجان عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=72800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.