19
در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال زنان روی داد

پیروزی قاطع نصر فردیس برابر هیئت فوتبال اصفهان

  • کد خبر : 73228
  • 05 آذر 1400 - 13:03
پیروزی قاطع نصر فردیس برابر هیئت فوتبال اصفهان
در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور تیم نصر فردیس در دیداری خارج از خانه، به راحتی تیم قعرنشین هیئت فوتبال اصفهان را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور امروز با ۶ مسابقه برگزار شد که از گروه دوم، نصر فردیس برابر تیم انتهای جدولی هیئت فوتبال اصفهان 9 بر یک پیروز شد.

در این بازی که در سالن امام علی (ع) اصفهان برگزار شد تیم نصر فردیس برای پیروزی بر حریف اصفهانی گرچه در نیمه نخست به مشکل خورد اما در یک نیمه متفاوت کار را تمام کرد.

هیئت فوتبال اصفهان با گل دقیقه دوم شیما کیانی و حفظ آن تا پایان نیمه نخست به نصر فردیس پرمهره شوک وارد کرد و شگفتی ساز یک نیمه ای هفته سوم بود.

اما مقاومت هیئت فوتبال اصفهان در نیمه دوم در هم شکست و دروازه این تیم یکی پس از دیگری باز شد. مارال ترکمان، الهام عنافجه و ستایش حسینی هر کدام 2 گل و نسترن مقیمی، نسا احدی و فاطمه تراحی برای نصر فردیس گلزنی کردند.

شاگردان معصومه رضازاده که هفته گذشته در مسابقه مهم خانگی از سد تیم حفاری خوزستان عبور کرده بودند با احتساب پیروزی امروز خود، ۱۰ امتیازی شدند و در رده دوم جدول گروه ۲ باقی ماندند.

این پیروزی به معنای حفظ فاصله ۵ امتیازی نصر فردیس با تیم صدرنشین پیکان در گروه دوم بود. نصر فردیس با جذب ستاره‌های شاخصی نظیر فرزانه توسلی، نسترن مقیمی، مارال ترکمان و سارا شیربیگی به دنبال قهرمانی است.

همچنین تیم هیئت فوتبال اصفهان در شرایطی بازنده این بازی دشوار بود که حالا ۵ بازی پیاپی است که مغلوب، میدان را ترک می‌کند و در انتهای جدول گروه دوم قرار گرفته است.

این در حالی است که سرمربی تیم هیئت فوتبال اصفهان پیش از این اذعان کرده بود که به دنبال کمک به بازیکنان بومی است اما اگر بازیکنان بومی استان اصفهان به ترکیب نماینده این استان برگردند تیمی جلودار آنها نخواهد بود.

لیگ برتر فوتسال زنان در سال ۱۴۰۰ با شرکت ۱۴ تیم در دو گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود. فصل گذشته تیم پالایش نفت آبادان قهرمان این رقابت‌ها شده بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=73228
  • نویسنده : گزارشگر : مبینا میرزایی | تنظیم : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.