14
در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال زنان اتفاق افتاد

پنجمین پیروزی پیاپی پیکان با شکست پارس آرا در شیراز

  • کد خبر : 73230
  • 05 آذر 1400 - 12:46
پنجمین پیروزی پیاپی پیکان با شکست پارس آرا در شیراز
در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور پیکان امروز در شیراز پارس آرا را شکست داد و به پنجمین پیروزی متوالی خود در این فصل رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور امروز با ۶ مسابقه برگزار شد که از گروه دوم پیکان توانست پارس آرا را هم قربانی کند.

در این بازی که در سالن کمیته امداد شیراز برگزار شد پیکان با هدایت نیلوفر اردلان توانست میزبان خود را ۶ بر صفر شکست دهد و در صدر جدول گروه دوم باقی بماند.

نسیمه غلامی دو گل، یاسمن پاکجو، زیبا افروغ، ، دیانا نوروزی و سپیده زرین راد گل های پیکان در این مسابقه را وارد دروازه پارس آرای شیراز کردند.

پیکان پیش از این، ۴ پیروزی متوالی به دست آورده بود و همچنان در گروه دوم، تیمی بی‌شکست است گرچه سرمربی این تیم اعتقاد دارد کار برای پیکان پس از پایان مرحله گروهی، تازه آغاز خواهد شد.

این تیم در بازی‌های پیشین خود به ترتیب تیم‌های مس رفسنجان، نصر فردیس، حفاری خوزستان و هیئت فوتبال اصفهان را شکست داده بود و اکنون در جدول گروه دوم، ۱۵ امتیازی است.

در سوی مقابل، تیم پارس آرای شیراز با این شکست خانگی همچنان با ۳ امتیاز از ۵ بازی در رده ششم جدول گروه ۲ باقی ماند. تنها برد شیرازی‌ها مربوط به هفته نخست از بازی با تیم قعرنشین هیئت فوتبال اصفهان است.

لیگ برتر فوتسال زنان در سال ۱۴۰۰ با شرکت ۱۴ تیم در دو گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود. فصل گذشته تیم پالایش نفت آبادان قهرمان این رقابت‌ها شده بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=73230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.