21
دختران ووشوکار در جنوب به میدان رفتند

فهرست برترین‌های ووشو انتخابی تیم ملی در جزیره قشم

  • کد خبر : 73677
  • 13 آذر 1400 - 19:52
فهرست برترین‌های ووشو انتخابی تیم ملی در جزیره قشم
رقابتهای ووشو بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در درگهان قشم با قهرمانی اصفهان و معرفی نفرات برتر ساندا و تالو به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده مسابقات ووشو بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در درگهان جزیره قشم بسته و اصفهان در این مسابقات قهرمان شد.

هدف از این مسابقات، شناسایی نفرات برتر برای دعوت به تیم ملی ووشو زنان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو بود.

نتایج ساندا انتخابی تیم ملی ووشو بانوان

در وزن ۴۸- کیلوگرم، حدیثه محمدی از سیستان و بلوچستان به عنوان نخست دست یافت. فاطمه نجفی از گلستان دوم شد و کوثر عینی از زنجان و فاطمه شکوفان از اردبیل به صورت مشترک بر روی سکوی سوم تکیه زدند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم، آرزو سلیمی از چهارمحال و بختیاری اول شد. سوگند سینکایی از مازندارن در رده دوم ایستاد و ثنا نقی از لرستان و کوثر یحیایی از قشم به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۵۶- کیلوگرم، حنانه رستمی از تهران به عنوان قهرمانی دست یافت. زهرا درعلی از اصفهان بر سکوی دومی تکیه زد و عنوان سومی مشترک هم زینت کردستانی از کرمان و فاطمه کیانی از هرمزگان رسید.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، سهیلا منصوریان از اصفهان اول شد. معصومه بزرگی از مازندران به عنوان دومی دست یافت و محنا رحیمی از کرمانشاه و فاطمه اکبری پور از تهران به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم، عنوان نخست به صدیقه دریایی از مازندارن رسید. کوثر لفته زاده از اصفهان دوم شد و تارا پورحسن از البرز و راضیه موجانی از تهران به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، اوین مرادی از کرمانشاه اول شد. یاسمین باقرزاده از مازندارن در رده دوم ایستادد و راحله سیاوشی از همدان و نگین شریفی از آذربایجان غربی به صورت مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم ، هانیه الهی نژاد از قشم به عنوان نخست دست یافت. دنیا شکری از کردستان دوم شد. ستاره کیانی از کیش و فاطمه قیاسی از کرمانشاه به صورت مشترک سوم شدند.

نتایج تالو انتخابی تیم ملی ووشو بانوان

در بسته نان‌چوان – نن‌دائو فاطمه حیدری از تهران به مقام نخست دست یافت. شهره فریدونی از فارس دوم شد و فاطمه صالحی از خراسان جنوبی به مقام سومی رسید.

در بسته تایچی‌چوان و تایچی‌جین مرجان کریمی از اصفهان اول شد. معصومه طهماسبی از اصفهان در رده دوم ایستاد و زهرا شمسینی از قزوین به مقام سومی بسنده کرد.

در بسته جین‌شو – چیانگ‌شو روژین شاه‌ محمدی از البرز قهرمان شد. الیا غرقابی‌ از تهران و منیره پناهی از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در چانگ‌چوان مهسا سجادی از قم به مقام نخست دست یافت. زهرا جلیلی از البرز دوم شد و نازنین بازدار از ایلام به مقام سومی دست یافت.

در پایان مسابقات ووشو بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در دو بخش تالو و ساندا، اصفهان با ۲طلا، ۳ نقره و یک برنز به مقام اول دست یافت.

تهران با ۲ طلا ، یک نقره و ۲ برنز دوم شد و مازندران نیز با یک طلا و ۳ نقره در رده سوم ایستاد. ۲۱۸ ورزشکار و مربی از ۳۴ استان و منطقه آزاد کشور در این رویداد حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=73677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. اسم نفر دوم نن چوان مطهره نیست.شهره هست…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.