16
پاسخ به مداخله در کار سرمربی نصر فردیس

توضیحات فاطمه شریف درباره رضازاده، نارمیلا فتحی و اختیارات در نصر فردیس

  • کد خبر : 73691
  • 13 آذر 1400 - 21:11
توضیحات فاطمه شریف درباره رضازاده، نارمیلا فتحی و اختیارات در نصر فردیس
فاطمه شریف سرمربی تیم نصر فردیس درباره حواشی تیمش در لیگ برتر فوتسال، معصومه رضازاده سرمربی مستعفی، نارمیلا فتحی و سارا شیربیگی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانفاطمه شریف به تازگی جای معصومه رضازاده را در نیمکت نصر فردیس تیم پرحاشیه لیگ برتر فوتسال زنان گرفته است.

او در دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان روی نیمکت نصر فردیس نشست و در جریان پیروزی 9 بر صفر برابر پارس آرای شیراز، این تیم را رهبری کرد.

فاطمه شریف در گفتگو  با آژانس ورزش زنان ایران گفت: من تنها توانستم یک جلسه تمرینی با تیم نصر فردیس داشته باشم و این پیروزی، متعلق به کادر فنی سابق و معصومه رضازاده است. از آن ها تشکر می‌کنم.

او همچنین اظهار کرد: از عملکرد بازیکنان در این دیدار راضی‌ام. نیمه اول را با برد ۳ بر صفر به پایان رساندیم اما در نیمه دوم پیشرفت کردیم و توانستیم ۶ گل دیگر هم به ثمر برسانیم.

سرمربی نصر فردیس ادامه داد: نقطه مثبت تیم در این بازی، ساختار دفاعی و دروازه‌بان ما بودند که باعث شد گلی دریافت نکنیم و بازی را با کلین‌شیت به پایان برسانیم.

او همچنین گفت: استراحت تیم در هفته‌ی بعدی لیگ و پس از آن هم تعطیلات نیم‌فصل، کمک‌کننده خواهد بود و فرصت بسیار خوبی است تا هماهنگ‌تر شویم.

حواشی ورود شریف و خروج معصومه رضازاده

معصومه رضازاده در حالی از هدایت نصر فردیس استعفا داد که حاضر نشده درباره علل استعفا توضیحی ارائه دهد اما آژانس ورزش زنان ایران مطلع شده است که علت این استعفات اختلاف رضازاده با مدیر عامل باشگاه بوده است.

در این زمینه، یکی از موارد اختلاف، مداخله از سوی سایر مربیان یا اعضای باشگاه در کار فنی رضازاده عنوان شده است. هیچ یک از طرفین درگیر در این باره اظهار نظری نداشته اند.

فاطمه شریف درباره این که آیا از این که او نیز در تیم نصر فردیس درگیر مداخله دیگران شود گفت:  تنها چند روز است که در این باشگاه حضور دارم و نمی‌توانم در مورد گذشته باشگاه اظهار نظر کنم. در حال حاضر اختیارت کامل دارم و باید ببینم چه رخ خواهد داد.

او ادامه داد: فاصله ای بین من و مربی قبلی تیم وجود ندارد . ما در اولین بازی برنده شدیم و تاکید می کنم که این پیروزی متعلق یه سرمربی و کادر سابق است و از زحمات آن ها ممنونم.

موضوع نارمیلا فتحی

نارمیلا فتحی هم به تازگی از جمع بازیکنان نصر فردیس جدا شده است که این موضوع نیز آشکارا به قضیه استعفای معصومه رضازاده باز می گردد.

سرمربی جدید نصر فردیس در این باره می‌گوید: نارمیلا فتحی شخصا درخواست فسخ قرارداد داشت و مدیریت هم با این تصمیم موافقت کرد و این طور نیست که باشگاه او را نخواسته باشد.

شریف ادامه داد: مایل بودم او هم در تیم حضور داشته باشد ولی به تصمیم او احترام می‌گذارم. بازگشت فتحی به تیم، در گرو تصمیم مدیرعامل باشگاه است.

آسیب دیدگی دوباره برای سارا شیربیگی

وی در خصوص تاثیر حضور سارا شیربیگی در تیم نصر فردیس در تصمیم‌گیری‌اش برای پذیرش هدایت نصر فردیس گفت: سارا شیربیگی بی‌تاثیر و از این موضوع، بی‌خبر بود. در زمان تغییر و تحولات تیم هم شیربیگی در تمرینات هم حضور نداشت.

مربی فردیس در مورد علت غیبت سارا شیربیگی اظهار کرد: پس از بازی برابر ملی حفاری، سارا شیربیگی مصدوم شد. این مصدومیت در همان زانویی که به تازگی عمل کرده بود رخ داد. او برای گذراندن مراحل درمان در حدود ۱۰ روز از تمرینات و اتفاقات باشگاه دور بوده است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=73691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.