11
در هفته هشتم لیگ برتر والیبال زنان

سایپا ۳ پیکان صفر | سایپا دست بردار صدرنشینی نیست

  • کد خبر : 73742
  • 15 آذر 1400 - 17:34
سایپا ۳ پیکان صفر | سایپا دست بردار صدرنشینی نیست
سایپا در هفته هشتم لیگ برتر والیبال زنان از سد پیکان گذشت تا همچنان به عادت خود یعنی صدرنشینی ادامه دهد. پیکان در رده چهارم باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هشتم لیگ برتر والیبال زنان امروز برگزار شد که در مهم‌ترین بازی امروز دیدار دو تیم تهرانی سایپا و پیکان با برتری سایپا خاتمه یافت.

قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر زنان امروز در دربی تهران و در خانه والیبال تهران در ۳ ست پیاپی پیکان را شکست داد و جمع امتیازات خود را به عدد ۲۳ رساند.

شاگردان مریم هاشمی امروز در ست نخست به آسانی ۲۵ بر ۱۲ پیکان را شکست دادند. پیکان از ست دوم به بعد عملکرد بهتری داشت و نشانه‌های پیشرفت را به نمایش گذاشت.

در ست دوم سایپا ۲۵ بر ۱۷ از سد پیکان گذشت اما اوج مقاومت تیم نیلوفر رشیدی در ست سوم بود که این تیم پا به پای تیم پرمهره سایپا آمد و در نهایت در یک رقابت نفس گیر و دیدنی ۲۴ بر ۲۶ تسلیم شد.گ

واضح است که پیکان از نظر نیروی انسانی توان رقابت با سایپا را ندارد با این حال آنها امروز تیمی بودند که ایستاده مردند و تا آخرین لحظه شکست را باور نداشتند. این، یک ویژگی قابل ستایش برای پیکان است.

شکست برابر صدرنشین، سومین باخت این فصل پیکان بود و سبب شد این تیم با 15 امتیاز همچنان در رده چهارم جدول رده بندی باقی بماند.

لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ با حضور ۱۰ تیم به صورت دوره‌ای رفت و برگشت برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=73742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.