19
هفته هشتم لیگ برتر والیبال زنان

جوانان زرتشتی یزد ۱ مس رفسنجان ۳ | لبخند دوباره مس به پیروزی

  • کد خبر : 73751
  • 15 آذر 1400 - 19:10
جوانان زرتشتی یزد ۱ مس رفسنجان ۳ | لبخند دوباره مس به پیروزی
مس رفسنجان پس از مدتها دوری از پیروزی، امروز در هفته هشتم لیگ برتر والیبال زنان رنگ برد را دید و از سد تیم جوانان زرتشتی یزد عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در  هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان امروز تیم مس رفسنجان در خانه حریف، برابر تیم جوانان زرتشتی یزد به برتری رسید.

در سالن یگانگی یزد، مصاف دو تیم همسایه در جدول رده بندی، جوانان زرتشتی یزد و مس رفسنجان در پایان با برتری سه بر یک مس رفسنجان به انتها رسید.

جز ست سوم، رقابت مس و جوانان زرتشتی در سایز ست‌ها، یک رقابت پایاپای و جذاب بود و اوج این جذابیت در ست نخست شکل گرفت جایی که مس رفسنجان به سختی با امتیاز ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد.

جوانان زرتشتی در ست دوم، تیمی مقاوم و با اراده‌ای پولادین نشان داد. حاصل این انگیزه برای جبران، برتری ۲۵ بر ۲۲ آنها شد اما فشار سنگین روی میزبان سبب افت این تیم در ست سوم شد.

در ست سوم، جوانان زرتشتی یزد هیچ شباهتی به تیم جنگنده ست‌های اول و دوم نداشت. امتیازات یکی پس از دیگری به حساب مس واریز می‌شد و یزد، نظاره‌گر، این ست را ۹ بر ۲۵ واگذار کرد.

شاگردان آسیه پام در مس رفسنجان که می‌دانستند هنوز برنده این بازی نیستند در ست چهارم در مواجهه با تیمی که می‌خواست به بازی برگردد هوشیارانه عمل کردند و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند تا کار را با نتیجه ۳ بر یک تمام کنند.

مس رفسنجان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند. تیم جوانان زرتشتی یزد نیز با ۴ امتیاز، یک پله پایین‌تر از مس در رده هشتم قرار گرفت.

لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ با حضور ۱۰ تیم به صورت دوره‌ای رفت و برگشت برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=73751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.