7
دیدار پارس آرا و حفاری خوزستان نه برگزار شد و نه لغو

یورش کرونا به اردوی پارس آرای شیراز | سه بر صفر یا تکرار؟

  • کد خبر : 77270
  • 16 بهمن 1400 - 11:52
یورش کرونا به اردوی پارس آرای شیراز | سه بر صفر یا تکرار؟
شیوع سویه اومیکرون بر لیگ برتر فوتسال هم تاثیر گذاشته و حواشی زیادی به لیگ افزوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال زنان، بین پارس‌آرای شیراز و حفاری خوزستان برگزار نشد.

این بازی که قرار بود در اهواز برگزار شود، به علت حاضر نشدن تیم پارس‌آرا به انجام نرسید و شواهد و قرائن اینطور نشان می دهد که کمیته فوتسال رای به پیروزی سه بر صفر اهوازی ها می دهد.

تیم شیرازی، به عدم لغو رسمی این بازی اعتراض دارد و خواهان برگزار شدن مسابقه در وقتی دیگر است. این در حالی است که منابع خبری می گویند در شیراز در هر 30 ثانیه یک نفر به سویه اومیکرون کرونا مبتلا می شود.

پارس آرای شیراز با اعلام اینکه هشت تن از بازیکنان و مربی تیم، تست مثبت کرونا داشتند، علت غیبت خود در این بازی را شرح داده و عقیده دارد حضور یافتن در بازی با این شرایط، غیرممکن و تهدید کننده سلامت همه عوامل بوده است.

باشگاه پارس‌آرا ۲۴ ساعت قبل از شروع بازی، با ارسال نتایج مثبت اعضا تیم به سازمان لیگ فوتسال، خواهان لغو این بازی شد که البته این اتفاق رخ نداد.

داوران و همچنین نفرات تیم حفاری خوزستان نیز، روز جمعه در محل مسابقه حاضر شدند. پارس آرا می گوید هیچ دستورالعملی برای اقدام در این شرایط، به طور رسمی دریافت نکرده است.

پیش از این نیز، چندین تیم لیگ برتری، به علت شیوع کرونا مقابل حریفان خود حاضر نشدند، ولی سازمان لیگ فوتسال، هنوز قوانین روشنی در این باره تنظیم و عملیاتی نکرده است.

باید دید آیا پیگیری‌ها و اسناد باشگاه پارس‌ آرا برای برگزاری این بازی در وقتی دیگر کافی خواهد بود یا خیر. پارس آرا با رد اتهام بی میلی برای برگزاری این بازی گفته است که اگر قرار بود از مسابقه ای انصراف دهد در بازی با پیکان این کار را انجام می داد.

به گفته مصطفی زارع مدیر عامل باشگاه پارس آرای شیراز 6 نمونه تست مثبت کرونا تا روز پنج شنبه در این تیم وجود داشته و حداقل 2 بازیکن دیگر علائم جدی داشته اند که اعلام نتیجه آزمایش آنها روز جمعه صورت گرفته است.

زارع می گوید پارس آرا در لیگ برتر فوتسال زنان 1400 مجموعا 12 بازیکن به همراه یک مربی و یک سرپرست دارد و با این تعداد بازیکن کرونایی، نه منطق و نه امکان برگزاری بازی برابر حفاری وجود داشته است.

همچنین به گفته مدیر عامل باشگاه پارس آرا این تیم 3 بازیکن مصدوم دارد که هر سه نفر با وجود حضور نداشتن در تمرینات تیمشان، به کرونا مبتلا شده اند.

سند (تست های مثبت بازیکنان پارس آرا)

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=77270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.