5
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو بانوان

شهربانو و الهه منصوریان، فاتح اولین بازی از سه گانه انتخابی

  • کد خبر : 79166
  • 14 اسفند 1400 - 18:48
شهربانو و الهه منصوریان، فاتح اولین بازی از سه گانه انتخابی
شهربانو و الهه منصوریان چهره‌های شاخص ووشو زنان ایران اولین تقابل در سه گانه درون اردویی تیم ملی را به سود خود پایان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت‌های درون اردویی تیم ملی ووشو زنان امروز برگزار شد و شهربانو منصوریان و الهه منصوریان یک قدم دیگر به جایگاه فیکس تیم ملی نزدیک شدند.

در آکادمی ووشو ورزشگاه آزادی تهران، امروز در وزن ۶۰- کیلوگرم شهربانو منصوریان مقابل خواهرش سهیلا منصوریان پیروز شد و خواهر کوچک‌تر نتوانست برابر شهربانو شگفتی‌ساز شود.

سهیلا این فرصت را دارد تا در دو بازی باقی‌مانده برابر خواهرش، جبران مافات کند و ملی پوش شود گرچه شانس شهربانو برای تکرار حضور در بازی‌های آسیایی بیشتر است.

در ۵۲- کیلوگرم الهه منصوریان برابر آرزو سلیمی به برتری رسید. نتیجه‌ای که قابل پیش بینی بود و بعید است سلیمی بتواند دردسری برای الهه منصوریان ایجاد کند.

بر اساس اعلام کادر فنی، در این دو وزن ووشوکاران سه‌بار با هم مسابقه خواهند داد و ورزشکاری که دو بار پیروز شود، صاحب پیراهن تیم ملی در بازی‌های آسیایی خواهد شد.

در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، شهربانو و الهه منصوریان نمایندگان ایران بودند و اکنون هر دو ووشوکار در آستانه حضور دوباره در این رویداد بزرگ قاره‌ای هستند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=79166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.