9
با پیروزی برابر تهران الف در رودهن

گلستان قهرمان کبدی جوانان دختر کشور شد

  • کد خبر : 82960
  • 21 تیر 1401 - 16:29
گلستان قهرمان کبدی جوانان دختر کشور شد
تیم کبدی استان گلستان با برتری در یک بازی پیچیده و نفس گیر برابر تهران الف قهرمان مسابقات کبدی جوانان دختر کشور در رودهن شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده مسابقات کبدی جوانان دختر کشور امروز در رودهن بسته شد و تیم کبدی استان گلستان به مقام قهرمانی رسید.

دختران کبدی کار گلستان امروز در دیدار نهایی و در یک رقابت نزدیک و نفس گیر 31 بر 29 برابر تیم تهران الف به پیروزی رسید و در رودهن، جشن قهرمانی برپا کرد.

گلستان برای رسیدن به فینال توانسته بود تیم قدرتمند و سرسخت قزوین را در دیدار نیمه نهایی، 36 بر 28 پشت سر بگذارد. تهران الف اما در نیمه نهایی در مبارزه ای فوق جذاب 34 بر 33 خراسان رضوی را شکست داد.

شگفتی ساز دختران کبدی قم

شگفتی ساز این مسابقات تیم کبدی قم بود. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی نتیجه ای خیره کننده گرفت و تیم قدرتمند مازندران را از دور مسابقات حذف کرد گرچه خود در یک چهارم به دست تهران الف از دور مسابقات کنار رفت.

تیم های مرکزی، آذربایجان شرقی، تهران ب و قم ، چهار تیمی بودند که تا یک چهارم نهایی پیش آمدند اما اسیر قدرت رقبای سرسخت خود شدند.

در پایان مسابقات کبدی جوانان دختر کشور، آتنا مددی از تیم تهران الف به عنوان بازیکن برگزیده و فنی مسابقات انتخاب و معرفی شد.

یادبود تیم اخلاق این مسابقات نیز به تیم کبدی قم رسید.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=82960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. Kabaddi

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.