13

نظرات مربیان پویندگان فجر شیراز و هیئت خراسان رضوی پس از بازی یک طرفه

  • کد خبر : 8615
  • 19 مرداد 1397 - 18:23
نظرات مربیان پویندگان فجر شیراز و هیئت خراسان رضوی پس از بازی یک طرفه

سرمربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز بعد از پیروزی۵بر یک تیمش مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی از سه امتیازی که اسمش کسب کرد راضی بود . سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی نیز گفت که با توجه به تغییرات که در این فصل داشته به آینده تیم جوان خود امیدوار است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس هفته نخست لیگ برتر فوتسال زنان ایران با برگزاری بازی پویندگان صنعت فجر شیراز با هیات فوتبال خراسان رضوی از ساعت 10 صبح امروز آغاز شد.

تیم هیات فوتبال خراسان رضوی که جزو تیم‌هایی بود که تا آخرین دقایق وضعیت نامعلومی برای حضور در لیگ داشت در بازی نخست متحمل شکست شد بدلی سرمربی این تیم در این باره در گفت‌وگو با “آی دبلیو اسپورتس” می‌گوید: با توجه به اینکه تا آخرین لحظات حضور تیم ما در لیگ برتر مشخص نبود، تمرین بدنسازی نداشتیم و بازیکنان ما از نظر بدنی دچار مشکل بودند. با توجه به سرعت بالای بازی،  هر بازیکن تنها دو دقیقه توانایی دویدن داشت و بعد نفس کم می‌آورد.

او اضافه کرد: از نظر فنی چیزی از حریف کم نداشتیم و بازیکنان انتظارات ما را برآورده کردند و در نیمه اول با اختلاف یک گل از حریف عقب بودند و در نیمه دوم شرایط بدنی باعث شد تا گل های بیشتری دریافت کنیم بااین وجود به این تیم امیدوارم و مطمئنم اگر از ما حمایت شود نتیجه می‌گیریم.

با تیم صددرصد بومی و جوانان وارد رقابت‌ها شدیم

تیم ما تغییرات زیادی داشته است و در حال حاضر تیمی که بستیم کاملا بومی است و اکثر بازیکنان تجربه حضور در لیگ برتر را نداشتند و تنها در لیگ‌های دسته یک بازی کردند.  متاسفانه با وجود مشکلاتی که داشتیم بازیکنان اصلی فصل پیش را از دست دادیم.

می خواستیم از تارا جانی نژاد بازیکن فصل پیش مشکی پوشان که دچار پارگی رباط شده بود بعد از رهایی از بند مصدومیت استفاده کنیم که مطلع شدیم با تیم دیگری قرار داد بسته است و در حال حاضر ما باید با استفاده از همین ظرفیت موجود، ادامه دهیم.

متاسفانه هنوز هیچ اسپانسری اعلام آمادگی نکرده و هیات فوتبال خراسان رضوی توان تیم داری در لیگ برتر را ندارد؛ ما از مسئولین خواهش می‌کنیم مشکلات تنها نماینده بانوان در لیگ برتر را حل کنند، ما از نظر امکانات، مربی دروازه‌بان و بدنساز دچار مشکل هستیم.

نظرات ستاره زارع ، سرمربی تیم پویندگان فجر شیراز

ستاره زارع با پیروزی ۵ بر یک گام اول را محکم برداشت و بعد از این پیروزی در گفت‌وگو با آی دبلیو اسپورتس گفت: بازی خوبی بود، همیشه شرایط بازی اول متفاوت است نیمه اول خیلی از بازیکنان راضی نبودم.

شناختی نسبت به تیم حریف نداشتیم ولی نیمه دوم بچه‌ها خیلی بهتر عمل کردند؛ هرچند انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم اما بازهم خدا را شاکریم که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

اگر بازیکنان دقت بیشتری داشتند می توانستیم با اختلاف بیشتری پیروز شویم، باتوجه بااینکه تمرینات را خیلی دیر شروع کردیم نتیجه قابل قبولی کسب کردیم البته تیم هیات خراسان رضوی نیز تیم باانگیزه و جوانی است با توجه به سال گذشته تغییرات زیادی داشته مطمئنم در آینده موفق‌تر عمل خواهد کرد.

ورود به بخش خبری ویژه  لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=8615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.