7
دختر تپانچه فرصت تازه ای به دست آورده است

دومین المپیک برای رستمیان | برای ثبت خاطرات بهتر

  • کد خبر : 86704
  • 01 آبان 1401 - 17:57
دومین المپیک برای رستمیان | برای ثبت خاطرات بهتر
هانیه رستمیان ملی پوش تپانچه زنان ایران سهمیه المپیک پاریس را به دست آورده. حضور پرماجرا در توکیو حالا تا رقابت در پاریس کش پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانهانیه رستمیان دختر جوان تیرانداز ایران، حضورش در المپیک پاریس را خیلی زودتر از سایر ورزشکاران مرد و زن ایرانی مسجل کرد.

او روز شنبه 30 مهر 1401 در قاهره و در جریان مسابقات جهانی مصر این موفقیت را به دست آورد تا با خیالی آسوده و بی دردسر به فکر نمایشی درخشان در خاک فرانسه باشد.

این سهمیه حدود یک سال پس از آن به دست می آید که هانیه جوان در توکیو، اولین المپیک زندگی اش را پشت سر گذاشت. المپیکی که برای او پرماجرا بود.

نگاه ها به هانیه رستمیان در جریان المپیک توکیو متفاوت بود. او گاهی مورد ستایش قرار گرفت و گاهی مورد انتقاد، با این حال کسی منکر این نبود که هانیه در ابتدای راه قرار دارد و می تواند آینده روشنی داشته باشد.

اکنون نخستین بارقه از امید به آینده برای دختر تیرانداز هویدا شده ، جایی که او یک “تک المپیکی” نیست و دومین حضورش در این میدان بزرگ زمانی روی می دهد که او باتجربه تر ازگذشته است.

با دوری از پیش داوری در مورد این که او چه نتیجه ای در پاریس کسب می کند، حضور دوباره هانیه رستمیان در المپیک برای او و تیراندازی ایران اعتبار است.

فراموش نکنیم که هانیه بسیار جوان است و می تواند پس از المپیک پاریس نیز حداقل 2 المپیک دیگر را ببیند و در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی نیز بدرخشد.

رستمیان در مسیر تبدیل شدن به یک نام درخشان در تیراندازی و ورزش ایران قرار دارد. او راه های زیادی برای رفتن دارد .

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=86704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.