5
پای صحبت ستاره رویینگ پس از سه طلای آسیا

نازنین ملایی : پاریس؟ می‌خواهم تا المپیک لوس آنجلس بمانم

  • کد خبر : 87427
  • 15 آذر 1401 - 14:27
نازنین ملایی : پاریس؟ می‌خواهم تا المپیک لوس آنجلس بمانم
نازنین ملایی ستاره رویینگ ایران پس از کسب سه طلای آسیا تاکید کرد قصد دارد تا المپیک لوس آنجلس در سال ۲۰۲۸ ‬به رقابت ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت های رویینگ قهرمانی آسیا در تایلند با سه مدال طلا برای نازنین ملایی همراه بود. او درخشان ترین چهره ایران لقب گرفت.

چهره المپیکی رویینگ ایران در پاتایا بهترین عملکرد خود در ادوار مسابقات قهرمانی آسیا را به نمایش گذاشت.طلای او در سبک وزن، چهارمین طلای متوالی آسیایی او در ادوار این مسابقات بود.

پس از یک المپیک رویایی در توکیو، رتبه هشتم جهان در جمهوری چک و اکنون سه طلای قاره ای این مقطع جذاب زندگی نازنین ملایی را زینت می بخشد.

او پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا در پاتایا در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در این باره صحبت کرده است.

شادی بزرگ کسب طلای سنگین وزن

پیش بینی کسب سه طلا را داشتم البنه از کسب طلای سبک وزن اطمینان داشتم و می دانستم که برای چهارمین بار این مدال را به دست می آورم.

طلای تک نفره سنگین وزن من، اولین طلای ایران در این ماده محسوب می شود. نمی توانم خوشحالی ام را پنهان کنم. کاری را انجام دادم که پیش تر انجام نشده بود.

خارجی ها از رقابت ملایی در 3 ماده شگفت زده شدند

ساعت برگزاری تک نفره سنگین وزن و دو نفره سنگین وزن تنها 30 دقیقه با هم فاصله داشت و این نگران کننده بود اما در جلسه مربیان خوشبختانه این زمان به یک ساعت افزایش پیدا کرد.

نازنین ملایی قایقرانی رویینگ

نتیجه این تغییر این بود که پس از مسابقه تک نفره، توانستم در دو نفره سنگین وزن هم مسابقه بدهم و در آن رقابت هم طلا بگیرم.

در رویینگ زنان آسیا سابقه نداشت که یک نفر در هر سه ماده شرکت کند و طلا بگیرد و خیلی از ورزشکاران سایر تیم‌ها شگفت‌زده شده بودند و برایشان عجیب بود که یک نفر در هر سه ماده مسابقه دهد.

می خواهم تا المپیک لوس آنجلس بمانم

بعد از المپیک و مسابقات جهانی چک، این مسابقات نتیجه دلچسبی داشت البته امیدوارم که سال آینده در بازی های آسیایی هانگژو بتوانیم عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.

در 2024 المپیک را در پیش دارم اما المپیک پاریس پایان کار من نیست و در صورتی که شرایط مهیا باشد علاقمندم که تا المپیک ۲۰۲۸ ‬لوس آنجلس رقابت کنم.

ملایی ، تنها آسیایی کمیسیون ورزشکاران

از این که عضوی از کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی رویینگ هستم بسیار خوشحالم به ویژه این به عنوان تنها ورزشکار زن آسیایی، احساس می کنم نماینده تمام قاره در این جایگاه هستم.

برایم بسیار هیجان انگیز و دلنشین است که بتوانم از حقوق ورزشکاران آسیا در فدراسیون جهانی کنم و برای هر کمکی که مورد نیاز آنهاست تلاش کنم.

نازنین ملایی و پایبندی به رسم تلاش

از مسیری که در زندگی ام طی کردم راضی و خوشحالم. اگر به نقطه شروع رویینگ بازگردم باز هم در همین مسیر حرکت می کنم و حاضر به پذیرش سختی ها هستم.

فکر می کنم که اگر زندگی من به راهی جز رویینگ می رفت در آن راه و مسیر متفاوت هم موفق می شدم. مهم این است که باید تلاش کنم و این تلاش، بخشی جدایی ناپذیر از هر مسیری است که ممکن بود به آن وارد شوم.

نظر ملایی درباره پاداش فوتبالیست ها : گلایه بی فایده است

بین فوتبال و سایر رشته ها همیشه تفاوت هایی وجود دارد. عقیده دارم که اغلب رشته ها دشواری های بیشتر و البته مدال آوری های بیشتری دارند.

با این وجود، هر اظهار نظری از من در نکوهش موضوع پاداش ها و رسیدگی به فوتبالیست ها، بی اثر است. این موضوع بارها گفته شده و اتفاقی نیفتاده و دیگر دلیلی هم ندارد که درباره اش صحبت شود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=87427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.