18

تنیس روی میز جوانان و نوجوانان آسیا ؛ پایان راه در تیمی و چشم به رقابت انفرادی

  • کد خبر : 8873
  • 25 مرداد 1397 - 18:39
تنیس روی میز جوانان و نوجوانان آسیا ؛ پایان راه در تیمی و چشم به رقابت انفرادی

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در میانمار در حالی به پایان بخش تیمی خود رسید که تیم جوانان دختر ایران نتوانست از گروه خود به مرحله بعد صعود کند و تیم نوجوانان نیز پس از صعود در دور اول حذفی برابر چین باخت و حذف شد. اکنون نوبت به رقابت دختران ایران در بخش انفرادی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” ؛ رقابت های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان آسیا در میانمار در حالی برگزار شد که تیم ملی ایران با ترکیب مهشید اشتری ، ملیکا کرمی ، شیما صفایی ، کیمیا رستمی و صبا سراجی و مربیگری آزاده سرافراز به مصاف حریفان خود رفت.

در رده سنی جوانان ، تیم ملی ایران در گام اول در یک بازی نفس گیر 3 بر 2 برابر تایلند شکست خورد و از دست دادن گیم آخر بازی هم به معنای شکست برابر تایلند بود و هم ناکامی در صعود از گروه زیرا ایران در بازی بعد 3 بر صفر به کره جنوبی باخت و شکست در برابر کره جنوبی قابل پیش بینی بود.

دختران پینگ پنگ باز ایران در سومین مسابقه خود 3 بر یک برابر مغولستان پیروز شدند اما این پیروزی برای صعود ناکافی بود و تیم ایران در رده جوانان با 3 بازی و یک برد و 2 شکست در دور گروهی به کار خود پایان داد.

در رده سنی نوجوانان ، تیم ملی ایران در گروهی 3 تیمی همراه با کره جنوبی و سری لانکا قرار گرفت که ابتدا 3 بر یک به کره جنوبی باخت اما سپس 3 بر صفر سری لانکا را شکست داد و به عنوان تیم دوم صعود کرد که در دور حذفی برابر تیم قدرتمند چین 3 بر صفر تسلیم شد و با تورنمنت خداحافظی کرد.

دختران تنیس روی میز ایران در مسابقات انفرادی ، رقابت خود را پیگیری می کنند. در رده سنی جوانان ، ملیکا کرمی در گروه 3 با نمایندگان مالزی و چین تایپه ، کیمیا رستمی در گروه 4 با نمایندگان هنگ کنگ و مالزی ، مهشید اشتری در گروه 7 با نمایندگان چین و ژاپن و شیما صفایی در گروه 8 با نمایندگان کره جنوبی و هنگ کنگ همگروه هستند. در رده جوانان مسابقات در 16 گروه برگزار می شود.

در رده سنی نوجوانان در مسابقاتی که در 12 گروه برگزار می شود صبا سراجی در گروه دوم با نمایندگان هند و تایلند ، کیمیا رستمی در گروه 6 با حریفانی از چین و سری لانکا و شیما صفایی در گروه 12 با نمایندگان ژاپن و چین تایپه روبرو می شوند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=8873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.