12
مسابقات آزاد تنیس روی میز کشور در زنجان

قهرمانی شیما صفایی با ۱۵ پیروزی متوالی

  • کد خبر : 89059
  • 22 بهمن 1401 - 15:30
قهرمانی شیما صفایی با ۱۵ پیروزی متوالی
شیما صفایی با ۱۵ پیروزی متوالی و بدون شکست، فاتح مسابقات تنیس روی میز آزاد بزرگسالان کشور در زنجان شد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات تنیس روی میز آزاد بانوان کشور در رده بزرگسالان جمعه ۲۱ بهمن در زنجان پایان یافت و شیما صفایی قهرمان شد.

دختر ۱۹ ساله همدانی توانست در این رقابت دوره با ۱۵ پیروزی متوالی و بدون پذیرش شکست بالاتر از صبا صفری و مهشید اشتری قهرمان شود.

او در بازی رودررو با مهشید اشتری ملی‌پوش مشهدی، ۳ بر صفر پیروز شد و با همین نتیجه نیز صبا صفری، پینگ پنگ باز خوشنام مازندران را شکست داد.

فاطمه یاری پینگ پنگ باز آینده دار و رو به پیشرفت مازنی، تنها بازیکنی بود که شیما را آزار داد و ۲ گیم از او گرفت اما سرانجام برابر او ۳ بر ۲ شکست خورد.

عنوان نایب‌قهرمانی تنیس روی میز آزاد بانوان نیز به صبا سراجی رسید که با قرار گرفتن، بالاتر از مهشید اشتری نمایش درخشانی داشت.

صفری در ۱۵ بازی خود ۱۳ مسابقه از جمله بازی برابر مهشید اشتری را برد اما به شیما صفایی باخت و در مسابقه برابر ستایش ایلوخانی، استعداد نوجوان همدانی ۳ بر ۲ بازنده شد.

مقام سوم نیز به مهشید اشتری رسید که ۱۲ برد و ۳ باخت در کارنامه داشت و ستایش ایلوخانی با همین آمار سوم شد. ایلوخانی نفرات رده اول و دوم را برد اما در مسابقه برابر هلیا اصغری و فاطمه یاری مغلوب شد.

این مسابقات با حضور ۱۶ پینگ پنگ باز به انجام رسید.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=89059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.