10

بازی های آسیایی جاکارتا/ جاور به شانس مجدد رفت؛ تیم های رویینگ در فینال

  • کد خبر : 9037
  • 28 مرداد 1397 - 8:27
بازی های آسیایی جاکارتا/ جاور به شانس مجدد رفت؛ تیم های رویینگ در فینال

تیم رویینگ چهار نفره بانوان ایران به فینال بازی‌های آسیایی راه یافت. آن ها این فرصت را دارند تا مدال خوشرنگی در جاکارتا کسب کنند. مهسا جاور نیز در شانس مجدد به دنبال مدال خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس”؛ تیم قایقرانی رویینگ دو نفره ایران به فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا صعود کرد. در ادامه‌ رقابت‌های رویینگ این بازی‌ها در بخش دو نفره بانوان، تیم ایران با ترکیب مریم کرمی و پریسا احمدی در مرحله گروهی سوم شد و به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.

در این بخش شش قایقران حضور داشتند که همه آنها به مرحله نهایی راه یافتند. قایقرانان ایران بعد از چین و کره جنوبی سوم شد و به فینال رسید.

تیم‌ ‌ملی 4 نفره ایران با ترکیب مریم کرمی، مهسا جاور، مریم امیدی پارسا و نازنین رحمانی به آب زد و با ثبت زمان 7:23.45 اول و راهی فینال بازی‌های آسیایی شد.

در دیگر مسابقه نیز در بخش انفرادی ، جاور به شانس مجدد رفت.  مهسا جاور نماینده ایران در تک نفره بانوان به مصاف حریفانش رفت و در مرحله گروهی سوم شد و به رپه شارژ رفت تا همچنان شانس مدال داشته باشد. او کارش را با زمان 9:18.21 به پایان رساند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=9037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.