8
بازی‌های آسیایی هانگژو

حمیده اسماعیل نژاد در دو صد متر هفتم شد

  • کد خبر : 93964
  • 08 مهر 1402 - 20:12
حمیده اسماعیل نژاد در دو صد متر هفتم شد
حمیده اسماعیل نژاد دونده سرعت ایران در فینا دو صد متر بازی‌های آسیایی هانگژو در رقابت هشت نفر برتر در جایگاه هفتم قرار گرفت.

به گزارش افرا ورزش، در ادامه بازی‌های آسیایی هانگژو امروز شنبه هشتم مهر، حمیده اسماعیل نژاد دونده سرعت ایران در فینال صد متر روی پیست رفت.

اسماعیل نژاد که روز گذشته توانسته بود با کسب رتبه دوم مرحله مقدماتی در گروه خود به فینال راه باید امروز در فینالی هشت‌نفره در رده هفتم قرار گرفت.

وی با رکورد ۱۱.۵۴ ثانیه به کار خود پایان داد. در این رقابت مانچی جی از چین با زمان ۱۱.23 ثانیه به مدال طلا رسید و ورونیکا شانتی پریرا از سنگاپور و هاجر الخلدی از بحرین نقره و برنز گرفتند.

حمیده اسماعیل نژاد در دور مقدماتی، زمان ۱۱.۵۷ ثانیه را ثبت کرده بود. او به همراه فرزانه فصیحی، تنها دختران دوومیدانی کار ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو بودند.

پیش از این فرزانه فصیحی در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در رده چهارم گروه خود از رسیدن به فینال باز مانده بود.

حضور در فینال دو صد متر زنان بازی‌های آسیایی هانگژو، تداوم موفقیت‌های حمیده اسماعیل نژاد طی یک سال اخیر است. او در مسیر تکامل فنی قرار دارد.

نظرات حمیده اسماعیل نژاد پس از فینال هانگژو

حمیده اسماعیل نژاد پس از حضور در فینال اظهار داشت: مسابقه خیلی خوبی برای من بود، چرا که در کنار بزرگان دوومیدانی آسیا و حتی جهان دویدم.

وی ادامه داد: این اولین حضور من در بازی‌های آسیایی بود و چنین رقابت بزرگی را تجربه می‌کردم. قطعاً در آینده عملکرد بهتری خواهم داشت.

قهرمان دو صد متر عنوان کرد: از همه مردم ایران هم تشکر می‌کنم که در فضای مجازی از من حمایت کردند و انرژی دادند و امیدوارم در مسابقات بعدی شرمنده‌شان نشوم.

 

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=93964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.