5
پیدا شو....

استعدادیابی انجمن هاکی با حمایت مای لیدی

  • کد خبر : 95379
  • 08 دی 1402 - 11:17
استعدادیابی انجمن هاکی با حمایت مای لیدی
پنجشنبه هفتم دی ماه به دعوت انجمن هاکی روی یخ ایران، پیست یخ ایران مال پذیرای دختران مستعد قزوینی در آیس هاکی بود.

به گزارش افرا ورزش، انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی ایران به منظور توسعه هاکی و شناساندن این رشته ورزشی مهیج و با نشاط به همه دختران و پسران کشور، برنامه ای تدوین کرده تا بتواند در زمان های مناسب پذیرای دختران علاقمند به هاکی روی یخ باشد تا از میان آنها استعدادها و نفرات آینده دار در این رشته ورزشی را شناسایی و انتخاب کند.

از آنجا که تحقق این امر نیازمند تامین منابع مالی است “مای لیدی” حامی تیم ملی دختران هاکی روی یخ با شعار “پیدا شو” به کمک انجمن هاکی آمد تا برنامه انجمن به منظور توسعه هاکی اجرایی شود.

کاوه صدقی رئیس انجمن هاکی روی یخ در توضیح علت و چگونگی برگزاری کمپ های استعدادیابی گفت:

هدف ما این است که بستری فراهم کنیم تا دختران و پسران کشورمان در شرایط مساوی استعداد و توانایی خود را محک بزنند و به خاطر آنکه در شهر و استان آنها پیست یخی وجود ندارد رویای شان را فراموش نکنند از این رو با کمک مای لیدی کمپ های مختلف استعدادیابی در قسمت بانوان خواهیم داشت و هر بار پذیرای علاقمندان یک شهر خواهیم بود.

این هفته با درخواست هیئت اسکی و ورزشهای زمستانی استان قزوین ۳۰ دختر ده تا هجده ساله قزوینی از صبح روز پنجشنبه به پیست یخ ایرانمال آمدند و زیر نظر مربیان و بازیکنان تیم ملی دختران تمرین کردند.

نکته خوشحال کننده و قابل توجه این اردوی یک روزه نشاط و اشتیاقی بود که هنگام تمرین در بچه های شرکت کننده دیده می شد و ما را به ادامه راه مشتاق و مصمم کرد.

اعظم سنایی، نگار خرم، نگار ارجمند، فاطمه اسماعیلی، حدیثه پور هاشمی ،شبنم عرب و آرزو ایزدی دختران قزوینی را تمرین دادند و توانمندی آنها در هاکی را محک زدند که جا دارد همین جا از بچه های تیم ملی به خاطر قبول زحمت و تلاش شان برای کشف استعدادهای این رشته تشکر و قدردانی کنم.

صدقی در خصوص این که آیا کمپ های استعداد یابی به طور منسجم ادامه دار خواهد بود یا تداوم آن بستگی به حمایت های مالی دارد گفت با حمایت “مای لیدی” مشکلی برای کمپ دختران نداریم و هر استانی که اعلام آمادگی کند شرایط حضور ورزشکاران دختر آن استان را فراهم می کنیم.

ایرانمال بستری را فراهم نموده که به لطف آن کمپهای استعداد یابی مردان و زنان ایران ادامه دار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=95379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.