14
وضعیت نامشخص در فوتسال

معمای سوپرلیگ فوتسال زنان : ادغام یا افزایش تیم؟

  • کد خبر : 96698
  • 25 اردیبهشت 1403 - 10:50
معمای سوپرلیگ فوتسال زنان : ادغام یا افزایش تیم؟
سازمان لیگ فوتسال ایران هنوز درباره وضعیت آینده لیگ فوتسال زنان تصمیمی نگرفته است اما فرمت گذشته این مسابقات، مرده محسوب می‌شود.

به گزارش افرا ورزش، لیگ فوتسال زنان در سطح سوپرلیگ به عنوان بالاترین سطح مسابقاتی با حضور هشت تیم برگزار می‌شد اما تغییراتی در راه است.

در سازمان لیگ فوتسال، نظریات متفاوتی نسبت به آینده لیگ فوتسال زنان وجود دارد. ادغام لیگ برتر و سوپرلیگ، یکی از مباحث در جریان است.

آش شلم شوربای لیگ برتر و سوپرلیگ در دوران مدیریت گذشته سازمان لیگ فوتسال، هنوز هم دردسرهای خود را دارد و یکی از پیشنهادات، ادغام دو لیگ با هم است.

در این طرح، تیم‌های لیگ برتر و سوپرلیگ با هم ادغام می‌شوند و رقابت به صورت گروهی برگزار خواهد شد گرچه این طرح مخالفانی هم دارد.

حالت دیگر قضیه این است که لیگ برتر به قوت خود بماند اما سوپرلیگ، تعداد تیم بیشتری داشته باشد و به جای هشت تیم با 10 یا 12 تیم برگزار شود.

این در حالی است که برای تصمیم‌گیری در مورد آینده لیگ‌ها باید ملاحظات مالی باشگاه‌ها را نیز در نظر گرفت زیرا هزینه تیمداری به شکل فزاینده‌ای بالا رفته و حامیان مالی در باشگاه‌ها بیش از هر زمان دیگری به لغو تیمداری در بخش زنان نزدیک هستند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=96698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.