4
مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ٢٠٢٤

الهام حقیقی برابر “سادیکووا” تسلیم شد

  • کد خبر : 96816
  • 28 اردیبهشت 1403 - 11:44
الهام حقیقی برابر “سادیکووا” تسلیم شد
در ادامه مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ٢٠٢٤ الهام حقیقی در وزن وزن ۶۲- کیلوگرم برابر "سادیکووا" از ازبکستان تسلیم و حذف شد.

به گزارش افرا ورزش، روز دوم مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ٢٠٢٤ امروز جمعه ٢٨ اردیبهشت ١٤٠٣ برگزار شد و الهام حقیقی، نماینده تیم زنان ایران به مدال نرسید.

در این مسابقات که در شهر دانانگ ویتنام برگزار می‌شود امروز الهام حقیقی در وزن ۶۲- کیلوگرم روی شیاپ چانگ رفت و با یک پیروزی و یک شکست، به کار خود پایان داد.

این دختر تهرانی که برای نخستین‌بار حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه می‌کرد در دور اول برابر پریاد از اندونزی، در دو راند و در مسابقه‌ای نزدیک به پیروزی دو بر صفر رسید.

حریف حقیقی در مرحله یک‌چهارم نهایی، فروزا سادیکووا از ازبکستان بود و پیش از این مسابقه نیز، آشکار بود که کار برای الهام جوان پیچیده و دشوار است.

بر روی شیاپ چانگ، حریف ازبک کاملا برتر از الهام حقیقی نشان داد. این برتری در تمام جریان دو راند محسوس بود و سادیکووا ۱۲ بر صفر و ۱۵ بر ۲ برنده هر دو راند و پیروز نهایی مسابقه شد.

الهام حقیقی، چهارمین عضو از شش دختر تکواندوکار تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در دانانگ بود. پیش از او، ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده حذف شدند و سعیده نصیری برنز گرفت.

ملیکا میرحسینی وکیلی و یلدا ولی‌نژاد دیگر ملی‌پوشان دختر حاضر در ویتنام هستند. مینو مداح سرمربی تیم ملی است.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=96816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.